ویروس کرونا وارد امارت شد

© AP Photo / Dake Kangویروس کرونا وارد امارت شد
ویروس کرونا وارد امارت شد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویروس جدید کرونا در امارات در خانواده 4 نفر چینی کشف شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بیانیه وزارت بهداشت امارات متحده عربی امارات، در روز چهارشنبه اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در امارات متحده عربی در اعضای یک خانواده چهار نفره چینی کشف شد، وضعیت این شهروندان چینی عادی است. 

کرونا ویروس باعث افزایش قیمت طلا شد - اسپوتنیک ایران
کرونا ویروس باعث افزایش قیمت طلا شد

وزارت بهداشت امارات خاطرنشان كرد: "اولین مورد ابتلا به كرونا در چهار نفر از یك خانواده چینی تشخیص داده شده است، وضعیت همه بیماران پایدار است. این وضعیت با اقدامات احتیاطی لازم كنترل می شود".

این آژانس تأکید کرد که ورود ویروس به کشور "دلیلی برای نگرانی" نیست، زیرا مسئولان طبق اقدامات توصیه های سازمان بهداشت جهانی و دانشمندان همه اقدامات احتیاطی لازم را انجام می دهند.

گفتنی است، بر اساس اطلاعات اولیه  ویروس کرونای جدید در چین از بازارهای ماهی فروشان در ووهان نشات گرفته باشد که همچنین محل خرید و فروش غیرقانونی گوشت حیوانات وحشی است. در سال 2003 میلادی، نوعی از ویروس کرونا در چین شناسایی شد که عامل ایجاد کننده بیماری سارس بود و در آن سال، ظرف مدت کوتاهی در 27 کشور دنیا گسترش پیدا کرد و به یک وضعیت اضطراری بهداشتی با اهمیت بین المللی تبدیل شده بود. این ویروس در آن سال به سرعت و ظرف 10 هفته کنترل شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала