سردار دهقان: ایران در هیچ شرایطی تن به مذاکرات نمی‌ دهد

اشتراک
مشاور فرماندهی‌کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح گفت: ملت ایران با کسی که دستور ترور یک مقام رسمی را در سفری رسمی و در یک کشور دیگر داده است مذاکره نخواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند حاج قاسم سلیمانی پرورش‌یافته مکتب امام خمینی(ره) بودند و باید به این نکته توجه داشت که خلوص در عمل نخستین ویژگی بارز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به‌ شمار می‌آمد.

ایران احتمال مذاکره با آمریکا را رد نمی کند - اسپوتنیک ایران
ایران احتمال مذاکره با آمریکا را رد نمی کند

مشاور فرماندهی‌ کل قوا عنوان کرد: از سوی دیگر آمریکا در کشور عراق با استفاده از ظرفیت مزدوران خود و سران خودفروخته عربستان و... به‌دنبال آن بودند فضایی را به‌ وجود بیاورند که اگر چنین وضعیتی در عراق حاکم است به‌ دلیل حضور ایران و حاج قاسم سلیمانی، حشد الشعبی و ابومهدی المهندس است.

وی با توجه به پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایت آمریکا و شهادت حاج قاسم سلیمانی و دروغ‌ های مکرر آمریکا درباره تلفات حمله موشکی به عین‌الاسد، عنوان کرد: آمریکایی‌ها پس از مورد هدف قرار گرفتن پایگاه نظامی عین‌الاسد همچنان حاضر نیستند آمار کشته‌ شدگان را اعلام کنند چرا که در جامعه آمریکا دادن تلفات انسانی بسیار تعیین کننده است.

دهقان در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح با بیان اینکه آن چیزی که به ایران اسلامی قدرت، هویت و عزت داد بحث مقاومت بوده است، گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند در این مسیر راهی جز قوی شدن نداریم که این مهم نیز نیازمند علم، اقتصاد قوی، حضور سیاستمداران قدرتمند و دشمن‌ شناس، دانشمندان، علما، مجاهدین و... است تا در این عرصه حضور یابند و قدرت‌آفرینی کنند.

وی یادآور شد: اخیراً جمله‌ای از وزیر محترم خارجه مطرح شده ‌مبنی بر اینکه به‌رغم اتفاقاتی که رخ داده ‌"آماده مذاکره هستیم و ما میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم و کسانی که میز مذاکره را ترک کرده‌اند بازگردند"، و شرط آن را عذرخواهی و برداشتن تحریم‌ها دانستند.

سردار دهقان بیان کرد: امروز این سؤال مطرح است؛ آیا ملت شریف ایران حاضر هستند با یک تروریست کاباره‌نشین مذاکره شود؟ باید گفت «حاشا و کلّا»، این ملت در هیچ شرایطی تن به چنین ذلتی نخواهد داد و این ملت با کسی که دستور ترور یک مقام رسمی را در سفری رسمی و در یک کشور دیگر داده است مذاکره نخواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала