احتمال افزایش مجروحان در حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکا در عراق

© Photo / The U.S. Armyتعداد سربازان کشته شده ارتش آمریكا در حمله موشکی ایران 11 نفر است
تعداد سربازان کشته شده ارتش آمریكا در حمله موشکی ایران 11 نفر است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که در طی این هفته سربازان آمریکایی از یک پایگاه در عراق به یک مرکز پزشکی آمریکایی در آلمان تحویل داده شده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی ان ان، در پی آخرین اطلاعات منتشر شده، تعداد بیشتری از سربازان مجروح آمریکایی از یک پایگاه در عراق به یک مرکز پزشکی آمریکایی در آلمان تحویل داده شده اند. 

چرا پس از حمله موشکی ایران، پروازهای مسافری لغو نشدند؟ - اسپوتنیک ایران
چرا پس از حمله موشکی ایران، پروازهای مسافری لغو نشدند؟

CENTCOM هفته گذشته تأیید كرد كه 11 سرباز آمریكایی توسط پایگاههای موشکهای ایران در عراق مورد اصابت قرار گرفتند.

به گفته سخنگوی سنت کام، این سربازان به دلیل احتیاط برای معاینات بیشتر و درمان لازم به صورت سرپایی به بیمارستان اعزام شدند. زیرا ممکن است در طول معاینه، آسیب های این سربازان آمریکایی مناسب تر تشخیص داده شود.

ایران در 8 ژانویه پایگاه های آمریکا در عراق را مورد هدف قرار داد. در ادامه تنش ها میان ایالات متحدۀ آمریکا و جمهوری اسلامی ایران، آمریکا در بامداد سوم ژانویه سردار قاسم سلیمانی، فرماندۀ نیروهای قدس سپاه پاسداران ایران را به همراه ابومهدی‌ المهندس معاون سازمان حشد الشعبی عراق در نزدیکی فرودگاه بغداد هدف قرار داده و ترور کرد. ایران نیز در پاسخ به این اقدام آمریکا، بامداد هشتم ژانویه در عملیاتی با نام "شهید سلیمانی" برای انتقام گیری از ترور فرمانده نیروهای قدس سپاه ایران، به دو پایگاه نظامی آمریکایی در عراق حملات موشکی انجام داد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала