ریابکوف: راه غلط، قطع همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی هسته ای است

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر سرگی ریابکوف، معاون وزیر امورخارجه روسیه
سرگی ریابکوف، معاون وزیر امورخارجه روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرگی ریابکوف معاون وزارت خارجه روسیه بیان داشت: ایران به طور دوره درباره قطع همکاری با آژانس بین المللی انرژی هسته ای می کند و این راه خطاست.

به گزارش اسپوتنیک، سرگی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه روز دوشنبه بیان داشت که مسکو معتقد است که حفظ همکاری با آژانس بین المللی انرژی هسته ای به نفع تهران است.

ریابکوف به خبرنگاران گفت: " فکر و اندیشه های مربوط به اینکه میزان همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی ممکن است کم شود به طور دوره ای از طرف نمایندگان ایران مطرح می گردد. ما فکر نمی کنیم که این راه درستی باشد."

معاون وزارت امور خارجه روسیه خاطر نشان کرد: " ما فکر می کنیم، به نفع طرف ایرانیست که همکاری همه جانبه را به طور کامل با آژانس بین المللی انرژی هسته ای در چارچوب پروتکل تکمیلی به توافق های مربوط به ضمانت ها حفظ نمایند. این امر ثبات موضع ایران را در گفتگو با جامعه بین المللی تضمین می کند."

پیشتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت که تهران می تواند به طور جدی ارتباطات خود را با آژانس بین المللی انرژی هسته ای تغییر دهد، در صورتی که کشورهای اروپایی اقدامات غیرعادلانه ای ضمن استفاده از مکانیزم حل و فصل مناقشات در چارچوب اجرای برجام اتخاذ نمایند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала