سردار سپاه پس از تحریم : اقدامات آمریکا نشان‌دهنده استیصال آن‌ها است

© Photo / IRNAسردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصرخوزستان
سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصرخوزستان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصرخوزستان، پس از گنجاشته شدن نام وی فهرست تحریم های آمریکا گفت: اقداماتی که آمریکایی‌ها انجام می‌دهند، نشان‌دهنده ضعف و استیصال آن‌ها است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه های ایران ، سردار حسن شاهوارپور اظهارداشت : آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند؛ ۴۰ سال است که از این غلط‌ها می‌کند و روز به روز ملت ما مقاوم‌تر، محکم‌تر و نیروهای مسلح ما مقتدرتر و با عزت‌تر می‌شوند.

وی با بیان اینکه رهبری ایران محکم و استوار، پاسخ‌های دندان‌شکنی به آمریکا می‌دهند، افزود:  دولت نیز همچنان محکم در مقابل اقدامات دشمن ایستاده است و همه با هم یک دست در مقابل اقدامات دشمن ایستاده‌ایم.

سردار حسن شاهوارپور ادامه داد: اقداماتی که آمریکایی‌ها انجام می‌دهند، نشان‌دهنده ضعف و استیصال آن‌ها است. به حرف‌های دروغ برخی از گروهک‌های فریب خورده و مزدوری که مزدبگیر آن‌ها هستند، گوش می‌دهند. این‌ها هیچ امیدی برای خود، میان مردم ندارند.

آمریکا یک فرمانده ارشد سپاه را تحریم کرد - اسپوتنیک ایران
آمریکا یک فرمانده ارشد سپاه را تحریم کرد

فرمانده سپاه  ولیعصرخوزستان با بیان اینکه حضور میلیونی مردم اهواز و استان خوزستان در تشییع پیکر سردار سلیمانی بی‌نظیر بود، گفت: آن‌ها از مسیری که در مشهد، کرمان، تهران و سیل جمعیتی که در کل کشور راه افتاد، برافروخته شدند. چون امید داشتند پس از قضیه لبنان و عراق، جریان اغتشاشات و ناامنی‌ها، با محوریت خوزستان به کشور راه پیدا کنند که امید واهی بود. اما همه دیدند که مردم خوزستان، یک‌دل و یک‌زبان همراه با مسئولان، روحانیت و نیروهای مسلح آمدند و مانور عظیمی در تشییع شهدای حادثه تروریستی که خود آمریکایی‌ها مسبب آن بودند، دادند.

یادآور می شود بتازگی برایان هوک، نماینده ویژه ایالات متحده در امور ایران در یک جلسه مطبوعاتی در واشنگتن از تحریم ویزایی حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان به دلیل آن چه آن را "نقض حقوق بشر در ماهشهر در جریان اتفاقات اخیر در این شهر" می‌خواند، خبر داد.

هوک افزود که این نظامی ایرانی مسئول "قتل عام 148 ایرانی" درمانده در منطقه ماهشهر در نوامبر سال گذشته است. 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала