میخائیل میشوستین کیست؟

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر میخائیل میشوستین کیست؟
میخائیل میشوستین کیست؟  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آنچه که باید درباره "میخائیل ولادیمیریویچ میشوستین" به عنوان رئیس جدید دولت روسیه بدانید.

به گزارش اسپوتنیک، استعفای دولت روسیه پس از سخنان رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در مجلس فدرال در 15 ژانویه اعلام شد. پس از آن نخست وزیر دیمیتری مدودف استعفای دولت خود را اعلام كرد ، رئیس جمهور ولادیمیر پوتین كاندیدای خود را به عنوان رئیس جدید دولت - میخائیل ولادیمیروویچ میوشوستین – اعلام نمود.

با توافق میشوستین و با پیشنهاد پوتین ، نامزدی وی در تاریخ 16 ژانویه توسط پارلمان روسیه مورد بحث قرار گرفت و در نهایت به تصویب دوما رسید.

میشوستین که در سال 1966 در مسکو متولد شد ، فعالیت های دولتی خود را در سال 1998 با کار در سازمان خدمات مالیاتی فدرال روسیه آغاز کرد، وی پیش از مقام نخست وزیری به عنوان "رئیس سازمان خدمات مالیات فدراسیون روسیه" مشغول به کار بود. 

پوتین حکم نخست وزیری میشوستین را امضا کرد - اسپوتنیک ایران
پوتین حکم نخست وزیری میشوستین را امضا کرد

میشوستین سپس در سال 2004 به عنوان رئیس آژانس ثبت املاک و مستغلات فدرال (روس دیوژیماستی) منصوب شد و سپس در سال 2006 ، مسئولیت سرپرستی "آژانس فدرال در مناطق ویژه اقتصادی" را بر عهده گرفت.

در سال 2008 ، میشوستین از خدمت دولتی استعفا داد و دو سال به عنوان رئیس مدیریت دارایی "یو اف جی" در مدیریت دارایی و سهام خصوصی گذراند.

وی در سال 2010 به عنوان رئیس خدمات مالیاتی فدرال بار دیگر به خدمات دولتی بازگشت. این سازمان وظیفه تعامل با مالیات دهندگان را مشی کار خود قرار داد. میشتوستین ایجاد خدمات دیجیتال و مبارزه با فساد را در این سازمان در برنامه کار خود قرار داده بود.

وی دوره دکتری خود در رشته اقتصاد را در سال 1992 به پایان رساند.

گفتنی است، استعفای دولت روسیه پس از سخنان رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در مجلس فدرال در 15 ژانویه اعلام شد. پوتین در طی سخنرانی خود خبر از "تغییرات اساسی" در قانون اساسی روسیه داد ، از جمله افزایش قدرت پارلمان برای انتصاب اعضای دولت از جمله نخست وزیر ، که تا به امروز مستقیماً توسط رئیس جمهور منصوب شده بود. پیش از این ویاچیسلف والادین، رئیس دومای روسیه اعلام کرد که تمامی نمایندگان دوما به طور متحد با انتخاب میخائیل میشوستین به عنوان نخست وزیر روسیه موافق کردند و هیچ رای مخالفی در این میان وجود نداشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала