آمریکا ناامن‌تر از هر زمان دیگری

© Fotolia / Sborisov نیویورک
 نیویورک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شومر: اقدامات ترامپ در حوزه سیاست خارجی، آمریکا را ناامن کرده است.

به گزارش اسپوتنیک ،سناتور دمکرات چاک شومر در توئیتی اظهار داشت که اقدامات دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا، ایالات متحده را ناامن کرده است.

این سناتور دموکرات ایالت نیویورک روز 14 ژانویه در توئیتی نوشت: رویکرد هیجانی و بی‌هدف ترامپ در سیاست خارجی، آمریکا را ناامن کرده است. سنا نباید اجازه دهد که او بدون نظارت پیشروی کند.

اکنون بیش از هر زمان دیگری به قطعنامه سناتور تیم کین و لایحه سناتور سندرز درباره کاهش اختیارات جنگی ریاست جمهوری و عدم تأمین بودجه جنگ با ایران نیاز داریم.»

پیشنهادات جالب یک سناتور آمریکایی برای کاهش تنش میان ایران و آمریکا - اسپوتنیک ایران
اظهار نظر جالب توجه سناتور آمریکایی درباره ترور سردار سلیمانی

بر طبق گزارش رسانه‌های آمریکایی قرار بود سنای آمریکا روز 14 ژانویه قطعنامه تیم کین سناتور دموکرات ایالت ویرجینیا و لایحه برنی سندرز سناتور مستقل ایالت ورمونت را به رأی بگذارد.اما ممکن است رأی‌گیری در مورد این قطعنامه و لایحه سندرز به تعویق افتد.

ترامپ با دستور به پنتاگون، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق را به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه 3 ژانویه در مسیر فرودگاه بغداد ترور کرد.

ترامپ همچنین در پیامی توئیتری تهدید کرده بود اگر ایران به نیروها یا منافع آمریکا حمله کند، 52 مکان از جمله اماکن فرهنگی را هدف حمله قرار می‌دهد. اقدامات و تهدیدهای ترامپ با واکنش شدید محافل داخلی آمریکا و جامعه جهانی روبرو شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала