واکنش فرمانده کل ارتش به تهدید ترامپ

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / واکنش فرمانده کل ارتش به تهدید ترامپ
واکنش فرمانده کل ارتش به تهدید ترامپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده کل ارتش در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه در صورت هر اقدام از سوی ایران، آمریکا 52 نقطه از ایران را هدف قرار می‌ دهد، تاکید کرد در یک درگیری احتمالی در آینده که بعید می‌ دانم جرأت انجام این کار را داشته باشند؛ آنجا مشخص خواهد شد این اعداد 5 و 2 به کجا تعلق خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش ایران، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره تهدیدات رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه در صورت هر اقدام از سوی ایران، آمریکا 52 نقطه از ایران را هدف قرار می دهد، تاکید کرد: آن‌ها برای حفظ وجه خودشان این کار زشت و غیرقابل توجیه از نظر افکار بین‌المللی اینگونه سخنان را مطرح می کنند.

حمله ترامپ به ایران با سلاح 2 تریلیون دلاری - اسپوتنیک ایران
حمله ترامپ به ایران با سلاح 2 تریلیون دلاری

وی در این باره اضافه کرد: اقدام آنها در به شهادت رساندن سپهبد شهید سلیمانی یک اقدام بسیار زشت و غیرقابل قبول در همه جای دنیا است به همین دلیل اینگونه سخنان را مطرح می کنند تا بتوانند این اقدام غیرانسانی را تحت‌الشعاع قرار دهند. اما در یک درگیری احتمالی در آینده که بعید می دانم جرات انجامش را داشته باشند  مشخص خواهد شد که این اعداد 5 و 2 به کجا تعلق خواهد داشت.

فرمانده کل ارتش با اشاره به اقدامات سپهبد شهید سلیمانی در محور مقاومت خاطرنشان کرد: حاج قاسم برای همه ملت‌های منطقه عزیز و دوست داشتنی است.

وی تاکید کرد: امروز تمام فرزندان شهدای لبنان و خانواده های رزمندگان سوریه، عراق و تمام مظلومان عالم و تمام آنهایی که ضد آمریکا و ضد صهیونیست هستند یاد او زنده نگه داشته و راهش را ادامه می دهند. وحدت ارتش و سپاه به دلیل یگانگی راه و هدف آنها است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала