اولین تصویر منتشر شده از اجساد شهیدان در حمله آمریکا به هیات سردار سلیمانی + عکس

© AP Photo / Office of the Iranian Supreme Leader اولین تصویر منتشر شده از اجساد کشته‌شدگان در حمله آمریکا به هیات سردار سلیمانی + عکس
 اولین تصویر منتشر شده از اجساد کشته‌شدگان در حمله آمریکا به هیات سردار سلیمانی + عکس  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تصاویری از ترور سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به‌همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان منتشر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع آمریکا در بیانیه‌ای اعلام نمود که صبح روز 13 دی 1398، در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به‌همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان ترور شدند. 

در شبکه های اجتماعی تصاویری از اجساد کشته شدگان در حمله هوایی آمریکا به نزدیکی فرودگاه بغداد منتشر نموده شده است. سپاه پاسداران در طی بیانیه ای آمریکا را مسئول این حادثه می داند و پنتاگون مسئولیت این حمله را قبول کرده است.

پس از این حادثه، مقامات آمریکایی و ایرانی ابراز تاسف خود را اعلام داشته اند. از جمله سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در خصوص کشته شدن سردار سلیمانی در عراق گفت:‌ به این شهادت باعظمت و این عاقبت، غبطه می‌خورم. ماهایی که بعد از ایشان باقی مانده‌ایم، راه او را تکمیل و اهدافش را محقق خواهیم کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала