دریافت پول برای تحویل اجساد کشته شدگان اغتشاشات اخیر

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / محمود صادقی، نماینده مردم تهران در مجلس
محمود صادقی، نماینده مردم تهران در مجلس  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
 نمایندگان مجلس ایران برای فراخواندن مسئولان ذیربط برای پاسخگویی در خصوص حوادث و اتفاقات اخیر و آخرین وضعیت بازداشت‌ شدگان به مجلس اظهار تمایل کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایلنا، محمود صادقی درباره بررسی وضعیت بازداشت‌ شدگان اتفاقات اخیر ایران و این پرسش که آیا برای پیگیری اتفاقات رخ داده تحقیق و تفحصی از سوی مجلس صورت خواهد گرفت یا خیر، پاسخ داد: هنوز در تب و تاب و درون وقایع هستیم، البته بعضی از نمایندگان اظهار تمایل کردند که مسئولان ذیربط برای پاسخگویی به مجلس بیایند.

مطالبات بحق مردمی، قربانی آتش بازی ها و اغتشاشات - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
مطالبات بحق مردمی، قربانی آتش بازی ها و اغتشاشات

این نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: باید وضعیت و جو حاکم بر مجلس را مورد بررسی قرار دهیم و سپس در این مورد دست به اقدام بزنیم.

وی اضافه کرد: گفته می‌ شود دستگیر شدگان به ظاهر در حال آزاد شدن هستند و به نظر می‌رسد قوه قضائیه این بار با موضوع به خوبی برخورد کرده است.

این عضو فراکسیون امید تاکید داشت: دوستان در فراکسیون دنبال آزادی بازداشت‌ شدگان و پیگیری این موضوع هستند.

وی خاطر نشان شد: باید بگذاریم اوضاع به آرامش برسد تا بتوانیم بهتر تصمیم‌ گیری کنیم.

صادقی درباره این‌ که برخی عنوان می‌ کنند به خانواده‌ ها گفته می‌ شود برای گرفتن اجساد باید پولی را وازیر کنند، عنوان کرد: تاکنون خبر موثقی در این باره به دست ما نرسیده است و در فضای مجازی مطالبی را با این عناوین مشاهده کردیم، اگر خانواده‌ ای و اشخاص مطلعی در این رابطه چیزی می دانند به صورت موثق این موضوع را با ما در میان بگذارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала