استقبال پمپئو از تحریم آذری جهرمی

© Sputnik / Ekaterina Lyzlova /  مراجعه به بانک تصاویر استقبال پمپئو از تحریم آذری جهرمی
استقبال پمپئو از تحریم آذری جهرمی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اقدام جدید پومپئو در پوشاندن ناکامی خود در اغتشاشات اخیر ایران اینبار وزیر اطلاعات و فناوری ارتباطات ایران را نشانه گرفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، وزیر امور خارجه آمریکا که وعده همراهی به اغتشاشگران داخلی در ایران را بارها تکرار کرده است، برای پوشاندن ناتوانی خود در بی ثبات سازی ایران، به استقبال تحریم وزیر ارتباطات ایران رفت.

وزیر امور خارجه آمریکا، محمد جواد آذری جهرمی وزیر اطلاعات و فناوری ارتباطات را به دلیل کمک کردن به قطع اینترنت ایران تحریم می کند.

پومپئو به زبان فارسی معترضین ایرانی را مورد خطاب قرار داد - اسپوتنیک ایران
پومپئو به زبان فارسی معترضین ایرانی را مورد خطاب قرار داد

پومپئو که به خوبی متوجه این امر شده است که در تحقق نا امن ساختن ایران و آنچه که هدف فشار حداکثری دولت ترامپ بوده، ناکام مانده است؛ در تازه‌ ترین اقدام توئیتری خود از مردم ایران خواسته تا برایش از اغتشاشات، فیلم بفرستند.

البته پمپئو به عنوان وزیر خارجه و نه رئیس سازمان سیا هیچ توضیحی نداده است که این درخواست، در قالب کدام ماموریت دیپلماتیک وی انجام شده است.

رئیس سابق سازمان جاسوسی سیا که این روزها با لباس دیپلماسی به خود به روی صحنه آمده ولی در حقیقت همان اهداف سازمان جاسوسی را دنبال می کند، افزود، اعضای حکومت ایران را به دلیل آنچه او "سرکوب خشن مردم ایران" خواند، پاسخگو خواهند کرد.

دولت ترامپ پیش از این هم مقامات دیگر جمهوری اسلامی ایران همچون محمد جواد ظریف را به دلیل پیگیری مطالبات مردم و تلاش‌های وی برای مقابله با یکجانبه‌ گرایی آمریکا تحت تحریم قرار داده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала