شکایت سفارت ایران در لندن از شبکه من و تو

© Photo / IRNAحمید بعیدی نژاد، سفیر ایران در بریتانیا
حمید بعیدی نژاد، سفیر ایران در بریتانیا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن از شبکه های تلویزیونی مخالف دولت ایران به دلیل تحریف اتفاقات اخیر ایران به آفکام شکایت کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، حمید بعیدی‌نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن اعلام کرد: سفارت کشورمان در لندن از شبکه‌های معاند فارسی‌ زبان به دلیل تحریف مغرضانه اتفاقات اخیر ایران، به نهاد ناظر بر شبکه‌های تلویزیونی در انگلستان (آفکام) شکایت کرده است.

وی با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: سفارت کشورمان در لندن در نامه ای رسمی به نهاد نظارت بر شبکه‌های تلویزیونی در انگلستان (آفکام)، از شبکه‌های فارسی زبان همچون "بی‌بی‌سی فارسی، ایران اینترنشنال و منوتو" که مخالف دولت جمهوری اسلامی هستند، به علت تحریف مغرضانه اتفاقات اخیر ایران و دعوت به خشونت گسترده علیه نهادهای مدنی این کشور، شکایت کرد و خواستار اجرای قانون در برابر آنها شد.

به دنبال تغییر نظام پرداخت یارانه به بنزین و اصلاح قیمت آن که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان‌ ماه به اجرا گذاشته شد، اعتراض‌ها و تجمع‌هایی در برخی شهرها صورت گرفت.

حمید بعیدی نژاد، سفیر ایران در بریتانیا  - اسپوتنیک ایران
ورشکستگی شبکه منوتو

بعیدی‌ نژاد پیشتر در توئیتی نوشته بود، مردم ایران هیچ‌ گاه این روزها را فراموش نمی‌کنند که چگونه شبکه‌های معاندی همچون "بی‌بی‌سی فارسی"، "صدای آمریکا"، "من‌ و تو" و "ایران اینترنشنال"، با تزریق شدن از بودجه دولت‌های خارجی و خاندان پهلوی در تلاشند آشوبگران سازمان‌یافته، قاتلان جان و آتش‌ زنندگان اموال را منتقدان سیاسی معرفی کنند و ایران را به نا امنی بکشانند.

او سپس با مروری بر تراز مالی شبکه "من و تو"، آن را به لحاظ اقتصادی شرکتی کاملا ورشکسته توصیف کرد و نوشت: از ۹۵ میلیون پوند سرمایه، این شبکه فقط ۳ میلیون درآمد داشته و بقیه ضرر بوده است.
به گفته سفیر ایران، این شبکه که از طریق تزریق پول اموال به‌غارت رفته ملت ایران توسط خانواده پهلوی اداره می‌شود، به دستگاه تبلیغاتی پهلوی تبدیل شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала