رهبر ایران: حساب مردم اسرائیل از دولتش جداست

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر خامنه ای: حساب مردم اسرائیل از دولتش جداست
خامنه ای: حساب مردم اسرائیل از دولتش جداست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آیت‌الله خامنه‌ای دیدگاه خود در رابطه با نابودی اسرائیل و حاکم شدن دولت منتخب صاحبان اصلی فلسطین از جمله مسلمان، مسیحی و یهودی را بیان کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با مسئولان نظام، مهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس وحدت اسلامی، سفیران کشورهای اسلامی و جمعی از قشرهای مختلف مردم، علت مشکلات امروز دنیای اسلام به ویژه وضعیت تأسف‌ بار فلسطین را ضعف اتحاد اسلامی دانستند و خاطر نشان شدند: امروز بزرگترین مصیبت دنیای اسلام، قضیه فلسطین است که ملتی را از خانه و وطن خود آواره کردند.

آیت الله خامنه ای: ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست - اسپوتنیک ایران
آیت الله خامنه ای: ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست

رهبر ایران با اشاره به مواضع روشن کشورش در قبال فلسطین، آن را موضعی قطعی و اصولی خواندند و گفتند: از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز همچنان بر این موضع باقی هستیم، یعنی بدون ملاحظه و رودربایستی به فلسطین و فلسطینی‌ها کمک کرده و خواهیم کرد و این کار را وظیفه همه دنیای اسلام می‌دانیم.

همچنین افزودند: ما طرفدار فلسطین و استقلال و نجات آن هستیم و محو اسرائیل به معنای محو مردم یهودی نیست، چرا که ما با آنها هیچ کاری نداریم همان طور که در کشور ما نیز جمعی از یهودیان در کمال امنیت زندگی می‌کنند.

نابودی اسرائیل را به معنای نابودی حکومت و رژیم تحمیلی صهیونیستی خواندند و تأکید کردند: مردم فلسطین چه مسلمان چه مسیحی و چه یهودی که صاحبان اصلی آن سرزمین هستند باید بتوانند خودشان دولت خود را انتخاب و بیگانگان را بیرون و کشورشان را اداره کنند که البته این اتفاق خواهد افتاد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала