ثروتمندان جهان، دیگر پولهای خود را در بانک نمی گذارند

© Fotolia / Romanثروتمندان جهان، پولهای خود را در بانک نمی گذارند
ثروتمندان جهان، پولهای خود را در بانک نمی گذارند  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرمایه گذاران بزرگ جهانی به دلیل تغییر اوضاع ژئوپلیتیکی از گذاشتن پول های خود در بانک در هراسند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلومبرگ ، سرمایه گذاران ثروتمند ترجیح می دهند پس انداز خود را به صورت نقدی حفظ کنند تا اینکه آن را در بانک بگذارند. حدود 25 درصد از دارایی های ثروتمندان جهان هم اکنون به صورت نقدی در دست خودشان است.  

کاندیداهای ثروتمند انتخابات ریاست جمهوری آمریکا - اسپوتنیک ایران
کاندیداهای ثروتمند انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

سرمایه گذاران برزگ جهانی با دارایی های حداقل 1 میلیون دلار، از بازار سهام تا پایان سال 2020 هراس دارند. به ویژه ، نگرانی آنها ناشی از تغییر اوضاع ژئوپلیتیکی و همچنین جنگ تجاری بین پکن و واشنگتن و انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا (در سال 2020) می باشد.

در اوایل ماه نوامبر ، وضعیت مالی میلیاردرها در سال 2018 به میزان 4.3 درصد یا 388 میلیارد دلار کاهش یافته و به 8.5 هزار میلیارد دلار رسیده است. میلیاردرهای منطقه آسیا و اقیانوسیه در این میان بیش از دیگران ضرر نمودند: آنها با 7.4 درصد سقوط ثروت خود رو به رو شده اند و ثروت آنها با هشت درصد کاهش رو به رو شده است.

پیش از این در خبرها آمده بود که بنیانگذار مایکروسافت بیل گیتس ، مقام دوم در رده بندی ثروتمندترین افراد جهان را از دست داد. به نقل از رتبه بندی فوربس ، یک تاجر فرانسوی ، رئیس گروه شرکت های لوئیز ویتون، برنارد آرنو توانست جایگاه دوم ثروت مندترین مردان جهان را بدست بیاورد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала