افشاگر فساد سیاسی ترامپ تحت پشتیبانی شبکه های اجتماعی

© AFP 2023 / Olivier Doulieryاعلام تخلفاتی که راه را برای برکناری ترامپ باز می کند
اعلام تخلفاتی که راه را برای برکناری ترامپ باز می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به نظر می رسد شبکه های اجتماعی درخواست جمهوری خواهان برای افشای هویت فردی که ترامپ را تا آستانه استیضاح پیش برد، امتناع می کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیجیاتو، چندی پیش یک افشاگر ناشناس ترامپ را به خاطر سوءاستفاده از قدرت برای بدنام کردن جو بایدن، رقیب دموکرات وی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو متهم کرد.

به نظر می رسد که این فرد، یک مامور سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا باشد. او ادعا می کند که رییس جمهور آمریکا با وارد کردن فشار به «ولادیمیر زلنسکی»، همتای اوکراینی خود، از وی خواسته درباره احتمال فساد اقتصادی پسر جو بایدن تحقیق کند که آن زمان در یک شرکت انرژی اوکراینی کار می کرد.

این افشاگری باعث شد که موضوع استیضاح ترامپ  مطرح شود که خشم جمهوری خواهان را به دنبال داشت. جمهوری خواهان در شبکه های اجتماعی در پی کشف نام این مامور سیا هستند اما فیسبوک اینکار را مصداق «مشارکت در ضربه زدن» به دیگران دانسته و مانع انتشار چنین پست هایی می شود.

سخنگوی فیسبوک در این زمینه بیان داشت:هرگونه اشاره به نام سوت زدن با سیاست های ما در راستای جلوگیری از لو دادن شهود، افراد مطلع و فعال در تناقض است. در صورتی که مشخصات این قبیل افراد به صورت گسترده در رسانه ها منتشر شود، در تصمیم خود تجدید نظر خواهیم کرد.

به دنبال فیس بوک، شبکه یوتیوب هم اعلام کرد که در صورت اشاره به نام این سوت زن در عنوان، توضیحات یا ویدیو؛ محتوای کاربر را از سایت خود حذف خواهد کرد. با این وجود توییتر در یک موضع گیری عجیب تاکید کرده که هیچ مشکلی با افشای مشخصات مامور سیا ندارد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала