واکنش کاربران ایرانی به کشته شدن البغدادی: این یک شو رسانه ای است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / واکنش کاربران ایرانی به کشته شدن البغدادی: این یک شو رسانه ای است
واکنش کاربران ایرانی به کشته شدن البغدادی: این یک شو رسانه ای است  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران ایرانی، مرگ صدام، بن لادن و ابوبکر بغدادی را یک شو رسانه ای قبل از انتخابات از سوی آمریکا می دانند.

به گزارش اسپوتنیک، امروز 27 اکتبر 2019 رهبر داعش به همراه محافظش در ادلب سوریه مورد هدف قرار گرفته و کشته شدند. در این خبر آمده است که ابوبکر بغدادی وقتی پیدا شد که تلاش کرد خانواده خود را از ادلب به مرز ترکیه ببرد. این خبر توسط ترامپ در یک کنفرانس خبری تشریح شد. در این راستا اسپوتنیک مجموعه ای از نظرات کاربران ایرانی را در خصوص مرگ وی گرد هم می آورد.

حسین ابراهیمی با توجه به ساخته شدن داعش توسط آمریکا می گوید: ابوبکر رو کشتن که مبادا دستگیر بشه و بیش از این آبرو شون با اعترافاتش برود! + هیلاری کلینتون: داعش را خودمان ساختیم!

کاربر دیگر ایرانی با اشاره به سخن ترامپ که می گوید بغدادی همانند سگ مرد. این سخنان ترامپ را شایسته نمی خواند: رییس جمهوری که مرگ یک قاتل را به مرگ یک حیوان بی‌گناه تشبیه می‌کند، به نژاد‌ها و قومیت‌ها توهین می‌کند....

یک کاربر دیگر ایرانی با مقایسه مرگ برخی از اشخاص سیاسی در زمان انتخابات ریاست جمهوری مهم در امریکا می نویسد: سال 2003 درست یکسال قبل انتخابات و نامزدی مجدد بوش برای دور دوم،یهویی صدام دستگیر شد در 2011 بازهم یکسال قبل انتخابات و حضور اوباما برای دور دوم،یهویی بن لادن کشته شد حالا 2019 مجدد یکسال قبل انتخابات وحضور ترامپ برای دور دوم، یهویی بغدادی کشته میشه و شو رسانه ای...

یک کاربر دیگر می نویسد: آمریکایی ها بن لادن به وجود آوردند و بعد اجرای اهداف پلید خود در خاورمیانه به اسم مبارزه با تروریسم بدست خود کشتن تا خود را تبرئه کنند و ناجی بشر نشان دهند، اکنون نوبت بغدادی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала