واکنش وزارت دفاع روسیه به خبر کشته شدن بغدادی

© Sputnik / Ada Bagianواکنش وزارت دفاع روسیه به خبر کشته شدن بغدادی
واکنش وزارت دفاع روسیه به خبر کشته شدن بغدادی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
افزایش نظرات مختلف و نیز تعداد شرکت کنندگان در کشته شدن ابوبکر البغدادی شک برانگیز است.

به گزارش اسپوتنیک، افزایش تعداد کشورهایی که در "عملیات" کشتن البغدادی حضور داشته اند، باعث تردید در واقعیت این حادثه می شود. 

ترامپ خبر مرگ بغدادی را تایید کرد - اسپوتنیک ایران
ترامپ خبر مرگ بغدادی را تایید کرد

 سرلشکر ایگور کونشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: افزایش تعداد کشور های شرکت کننده که گفته می شود در عملیات از بین بردن رهبر گروه تروریستی داعش "ابوبکر البغدادی" (گروه ممنوعه در روسیه) حضور داشته اند ، سؤالات و شبهاتی را در مورد واقعیت این حادثه ایجاد می کند.

در این پیام آمده است: "افزایش تعداد شرکت کنندگانی که به طور مستقیم و کشورهایی که گفته می شود در این عملیات مشارکت داشته اند، هرکدام دارای جزئیات کاملاً متناقض هستند. در نتیجه این موضوع سوالات و شبهات معقول و منطقی را در مورد واقعیت کشته شدن البغدادی ایجاد می کند".

 به گفته منبع خبری در سوریه، امروز 27 اکتبر 2019 رهبر داعش به همراه محافظش در ادلب سوریه مورد هدف قرار گرفته و کشته شدند. در این خبر آمده است که ابوبکر بغدادی وقتی پیدا شد که تلاش کرد خانواده خود را از ادلب به مرز ترکیه ببرد. علاوه بر این، دو مقام ایرانی نیز به این آژانس گفتند که ایران اطلاعات مربوط به کشته شدن بغدادی را از مقامات سوری دریافت کرده است. 

دونالد ترامپ نیز خبر کشته شدن البغدادی را تایید کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала