درخواست شورای مدنی و حقوق بشر روسیه برای آزادی روزنامه نگار روس

© Sputnik / Михаил Климентьев /  مراجعه به بانک تصاویر میخائیل فدوتوف رئیس شورای ریاست جمهوری برای توسعه جامعه مدنی و حقوق بشر
میخائیل فدوتوف رئیس شورای ریاست جمهوری برای توسعه جامعه مدنی و حقوق بشر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شورای تحت ریاست فدراسیون روسیه در مورد توسعه جامعه مدنی و حقوق بشر برای توضیح دلایل بازداشت روزنامه نگار یوزیک به سفیر ایران مراجعه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شورای تحت ریاست فدراسیون روسیه در مورد توسعه جامعه مدنی و حقوق بشر برای توضیح دلایل بازداشت روزنامه نگار یوزیک به سفیر ایران در مسکو مراجعه کرد.

میخائیل فدوتوف رئیس شورای ریاست جمهوری برای توسعه جامعه مدنی و حقوق بشر در رابطه با بازداشت شهروند روس یولیا یوزیک در تهران با ارسال درخواستی به سفیر ایران در روسیه از او خواست تا علت بازداشت این روزنامه نگار را روشن سازند.

یولیا یوزیک کیست؟ - اسپوتنیک ایران
یولیا یوزیک کیست؟+عکس

بنا به بیانیه ذکر شده از سوی سایت این ارگان، امروز به دیدار مهدی سنایی، سفیر خارق العاده و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه، میخائیل فدوتوف رسید. تا در رابطه با نگرانی جدی درباره سرنوشت روزنامه نگار روسی یولیا یوزیک، که با دعوت خصوصی به جمهوری اسلامی ایران رفته بود، گفتگو کنند.

از جمله اقدامات اضطراری که توسط این شورا مطرح شده است، آزادی فوری یولیا یوزیک برای استفاده از حضانت در زمان باقی مانده برای محاکمه، تأمین فوری فرصتی برای یولیا یوزیک برای ارتباط با خانواده و دوستان در فدراسیون روسیه است. این سازمان همچنین اصرار دارد که توضیحی فوری و عمومی از جانب جمهوری اسلامی ایران درباره دلایل بازداشت یولیا یوزیک با ذکر تاریخ تکمیل مراحل رسیدگی به پرونده وی ارسال گردد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала