پیشنهاد جدید ترامپ: شلیک گلوله به مهاجران در مرز مکزیک

© AFP 2023 / Mandel Ngan پیشنهاد جدید ترامپ: شلیک گلوله به مهاجران در مرز مکزییک
پیشنهاد جدید ترامپ: شلیک گلوله به مهاجران در مرز مکزییک  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ترامپ پیشنهاد داد كه به جای ساخت دیوار، به سمت مهاجران در مرز مكزیك می توان شلیك كرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مقاله منتشر شده در نیویورک تایمز، این رسانه به نقل از منابع آگاه خود در کاخ سفید اعلام نمود که رئیس جمهور آمریكا در نظر دارد حفر خندق در مرز جنوبی با مکزیک را اغاز کند و تمساحهایی را در این خندق ها قرار دهد. 

انسداد موقت پول ساخت دیوار مرزی آمریکا با مکزیک - اسپوتنیک ایران
انسداد موقت پول ساخت دیوار مرزی آمریکا با مکزیک

 رئیس جمهور آمریکا در دیدار با دستیاران خود در ماه مارس پیشنهاد تیراندازی به پای مهاجران را که سعی در عبور غیرقانونی از مرز مکزیک داشتند را ارائه داد.  

براساس گزارش این نشریه ، در یکی از جلسات در دفتر بیضی شکل کاخ سفید ، رهبر آمریکایی ایده آتش گلوله بر روی پای مهاجران غیرقانونی در لحظه عبور از مرز را مطرح کرد. حاضران ، از جمله مایکل پومپئو ، وزیر امور خارجه ، و همچنین مشاوران استفان میلر و جارد کوشنر ، این ایده رئیس جمهور را برخلاف قانون دانسته و رد کردند.

منابع این روزنامه اظهار داشتند كه در گفتگوهای خصوصی ، ترامپ خواستار اقدامات غیرعادی تر علیه مهاجران شد. وی پیشنهاد کرد که یک خندق را در مرز با مکزیک حفر کنید و تمساح ها را در آنجا بیندازید و حتی هزینه تقریبی چنین پروژه ای را اعلام کرد. علاوه بر این ، رئیس جمهور ایالات متحده از ساخت دیوار الکتریکی با سیم خاردار برقی در اطراف مرز مکزیک خبر داد.

شایان ذکر است، ساخت دیوار در مرز با مکزیک یکی از اصلی ترین وعده های انتخاباتی ترامپ بود که به علت بحران بودجه در اوایل سال 2019 با شکست مواجه شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала