استیضاح ترامپ کلید خورد

© REUTERS / Leah Millisاستیضاح ترامپ کلید خورد
استیضاح ترامپ کلید خورد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دموکرات ها، امروز استیضاح ترامپ را عملی می کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بیانیه حزب دموکرات‌ها جلسه‌ای که به روز 24 سپتامبر برگزار شد، تمام اعضای این گروه خواهان ایجاد کمیته ویژه برای استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده شدند. 

نتانیاهو با حمایت از ترامپ، از جامعه جهانی خواست تا فشارها بر ایران افزایش یابد - اسپوتنیک ایران
نتانیاهو با حمایت از ترامپ، از جامعه جهانی خواست تا فشارها بر ایران افزایش یابد

پیش از این، آدام شیف، رئیس کمیته اطلاعات مجلس ، گفت که اگر گزارش هایی مبنی بر فشار ترامپ بر ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین تأیید شود ، استیضاح می تواند تنها وسیله باشد.

اساس این استیضاح، سعی ترامپ برای استفاده از مقامات اوکراین برای به خطر انداختن رقیب اصلی خود در انتخابات جو بایدون می باشد و همچنین تلاش برای پنهان کردن این اقدامات بوده است.

13 ماه پیش از روز انتخابات در 3 نوامبر 2020 ، مبارزات انتخاباتی ریاست جمهور امریکا با این استیضاح، بیشترین فشار را بر وی وارد خواهد کرد.

گفتنی است، پیش از این رشیده طلیب، که در انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا توانسته به عنوان یک زن مسلمان به مجلس نمایندگان ایالات متحده راه بیابد بعد از ادای سوگند بر عزم خود برای استیضاح ترامپ و حتی برکناری وی از مقام ریاست جمهوری تاکید کرد. طالب، درطرح استیضاح ترامپ از یک لفظ توهین آمیز نیز استفاده کرد وی گفته بود که ترامپ حرام‌زاده را استیضاح می‌کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала