آمریکا: گزینه مذاکره به همراه فشار بر تهران را در نظر داریم

© Sputnik / Stanislav Savelyevآمریکا: گزینه مذاکره با ایران به همراه فشار بر تهران را در نظر داریم
آمریکا: گزینه مذاکره با ایران به همراه فشار بر تهران را در نظر داریم  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت امور خارجه ایالات متحده بر مذاکرات با ایران حساب باز کرده است ، اما همچنان به فشار خود بر تهران ادامه خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک،  ایالات متحده احتمال مذاکرات با ایران را در نظر دارد ، اما تا رسیدن به توافق هسته ای همچنان بر مقامات تهران فشار خواهد آورد. روز سه‌شنبه معاون وزیر امور خارجه آمریكا در امور خاورمیانه دیوید شنكر با اعلام این موضوع بر فشار بر ایران تاکید کرد. 

آمریکا: اطلاعات حملات به تاسیسات عربستان را فاش می کند - اسپوتنیک ایران
آمریکا: اطلاعات حملات به تاسیسات عربستان را فاش می کنیم

وی گفت: "ما فشار را افزایش خواهیم داد ، اما ما تلاش می کنیم تا ایران را به سر میز مذاکره برسانیم و به توافق هسته ای درباره برنامه موشکی برسیم." شنکر تصریح کرد که مقامات آمریکایی قصد دارند "رفتار خصمانه ، بی ثبات کننده و بی پروا" ی از مقامات تهران تغییر دهند. وی گفت: "فشار بر ایران شدت می یابد و ما امیدواریم و انتظار داریم که ایرانیان با نقض مفاد ماده چهار منشور سازمان ملل از حمله به همسایگان خود خودداری کنند".

پیش از این، ، دیوید شنکر ، دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور خاورمیانه گفت: ایالات متحده قصد دارد اطلاعات مربوط به تحقیقات حملات به عربستان سعودی را فاش کند.

شنکر در پاسخ به سؤال درباره اینکه آیا آمریکا قصد دارد شواهدی منتشر کند که ایران در پشت این حملات قرار دارد ، گفت: "ما در حال رمزگشایی اطلاعات طبقه بندی شده هستیم." وی در خصوص زمان انتشار این اطلاعات سخن نگفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала