نتانیاهو، به دلیل حمله موشکی از جلسه خارج شد

© Sputnik / Irina Kalashnikova /  مراجعه به بانک تصاویر نتانیاهو، به دلیل حمله موشکی از جلسه خارج شد
نتانیاهو، به دلیل حمله موشکی از جلسه خارج شد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنیامین نتانیاهو پس از اجرای عملیات آژیرهای هوایی در نشست انتخاباتی، از جلسه خارج شد.

به گزارش اسپوتنیک، نخست وزیر اسرائیل ، بنیامین نتانیاهو پس از اجرای عملیات آژیرهای هوایی در جریان سخنرانی نشست انتخاباتی در شهر اشدود، از جلسه خارج شد. در این حملات، پنج موشک شلیک از نوار غزه به دو شهر شکلون و اشدود شلیک شد. این خبر روز سه‌شنبه ، 10 سپتامبر توسط روزنامه "تایمز آف اسرائیل" منتشر شد. 

ظریف در پاسخ به نتانیاهو، اسرائیل را به داشتن تسلیحات هسته ای متهم کرد - اسپوتنیک ایران
ظریف در پاسخ به نتانیاهو، اسرائیل را به داشتن تسلیحات هسته ای متهم کرد

این رویداد به طور زنده در کانالهای تلویزیونی محلی پخش شد. این روزنامه می گوید ، ابتدا نگهبانان نتانیاهو را به اتاق امن بردند ، سپس این سیاستمدار پس از اجرای عملیات، به صحنه بازگشت و سخنان خود را ادامه داد. این حمله موشکی تلفات جانی همراه نشد؛ تنها یک زن 46 ساله با استرس شدید به بیمارستان منتقل شد.

در تاریخ 6 سپتامبر ، پنج موشک از غزه به خاک اسرائیل شلیک شد. حمله به  قلمرو اسرائیل پس از تظاهرات جمعه فلسطینیان در مرز با اسرائیل صورت گرفت كه در طی آن ، براساس اعلام وزارت بهداشت غزه ، دو فلسطینی 14 و 17 ساله كشته شدند.

 گفتنی است، در تاریخ 1 سپتامبر سرویس مطبوعاتی ارتش اسرائیل، از پرتاب یک موشک ضدتانک از لبنان به سمت "اویویم" روستای مرزی اسرائیل خبر داد. این منبع اعلام کرد، نیروهای این کشور در واکنش به شلیک های انجام شده از لبنان به سمت پایگاه نظامی اسرائیل، مواضعی را در جنوب لبنان هدف قرار می دهند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала