مانور سامانه موشکی تاد آمریکا بر فراز اقیانوس آرام

© REUTERS / U.S. Department of Defense, Missile Defense Agency مانور سامانه موشکی تاد آمریکا بر فراز اقیانوس آرام

مانور سامانه موشکی تاد آمریکا بر فراز اقیانوس آرام 
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مراحل شناسایی ، ردیابی و رهگیری توسط سامانه موشکی ضد بالستیک تاد آمریکا با موفقیت در اقیانوس آرام انجام شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرتال Defence Blog، ایالت متحده توسط آژانس دفاع موشکی آمریکا ، آژانس آزمایش عملکرد دفاع موشکی آمریکا و ارتش ایالات متحده آزمایشاتی را توسط  سامانه دفاع موشکی تاد، مبتنی بر زمین به زمین،  موشکی مبتنی بر زمین به هوا را در 29 تا 30 اوت برای رهگیری موشکهایی با ارتفاع بلند انجام دادند. . ویدئوی مربوطه توسط کانال "دفنس بلاگ" در یوتیوب منتشر شده است. 

لاکهید مارتین قرارداد ساخت موشک های ضدهوایی با ریاض به امضا رساند - اسپوتنیک ایران
لاکهید مارتین قرارداد ساخت موشکهای ضدهوایی تاد را با ریاض به امضا رساند

براساس وبلاگ دفاع ، این آزمایشات در کواجالین ( درجزایر مارشال) در اقیانوس آرام ، با موفقیت انجام شد و مراحل شناسایی ، ردیابی و رهگیری با موفقیت صورت پذیرفت. مکان انجام این ازمایشات "بطور قابل ملاحظه ای باعث قرارگیری مناسب پرتابگرها شده و فضای دفاعی را افزایش داده است".

سامانه دفاع موشکی تائ برای رهگیری در ارتفاع بالا از موشک های با برد متوسط ​​طراحی شده است. شرکت نظامی-صنعتی آمریکایی لاکهید مارتین مسئول ساخت این موشک ها است. این سیستم از سال 2008 تولید انبوه شده است. رادار تاد امکان استفاده از سیستم دفاع موشکی پاتریوت MIM-104 را برای دفاع موشکی فراهم می کند.

در حال حاضر ، تاد در لهستان ، رومانی ، کره جنوبی و ژاپن فعالیت می کنند. امارات ، قطر و عربستان سعودی در نظر دارند تا سامانه آمریکایی تاد را خریداری نمایند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала