دفع حمله هواپیماهای بدون سرنشین به پایگاه حمیمیم

© Sputnik / Maksim Blinov دفع حمله هواپیماهای بدون سرنشین به پایگاه حمیمیم

دفع حمله هواپیماهای بدون سرنشین به پایگاه حمیمیم 
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سیستم کنترل پایگاه هوایی حمیمیم چند پهپاد که از جهت شمال غربی به پایگاه نزدیک می شدند را منهدم نمود.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش داد که نیروهای روسی در نزدیکی پایگاه هوایی روسیه در سوریه،دو هواپیمای بدون سرنشین تروریست را منهدم کرد. 

انهادم 6 پهپادها در حمیمیم - اسپوتنیک ایران
انهدام 6 پهپاد در حمیمیم

در این گزارش امده است که هواپیما هایی که از جهت شمال به غرب نزدیک می شدند، به پایگاه روسیه در سوریه نزدیک شدند. سیستم های پدافند هوایی روسیه با وجود اینکه در حین پرواز بودند، حمله را با موفقیت دفع کردند. پایگاه حمیمیم بدون آسیب و خسارت مادی ، طبق برنامه ریزی پیشین کار می کند.

پیش از این در خبرها آمده بود که بر اساس خبر های قبلی و بیانیه وزارت دفاع روسیه در 11 اوت حدود ساعت 21:40 به وقت تهران سیستم کنترل پایگاه هوایی حمیمیم شش پهپاد که از جهت شمال غربی به پایگاه نزدیک می شدند را منهدم نمود.

درگیری مسلحانه در سوریه از ماه مارس 2011 تا به حال ادامه دارد. طبق آمار سازمان ملل طی این مدت بیش از هزاران نفر کشته شده اند. مذاکرات برای حل و فصل این درگیری در آستانه و ژنو صورت می گیرد. آمریکا از سال 2014 در حال اجرای عملیات علیه  گروه تروریستی موسوم به حکومت اسلامی (داعش) در خاک سوریه بدون موافقت مقامات این کشور است. روسیه نیز از سپتامبر 2015 در حال اجرای عملیات علیه داعش در سوریه اما با موافقت دمشق است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала