معاون سپاه: شعار «سوریه را رها کن» نشانه بی بصیری ست

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر معاون سپاه: شعار «سوریه را رها کن» نشانه بی بصیری ست
معاون سپاه: شعار «سوریه را رها کن» نشانه بی بصیری ست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: انقلاب اسلامی ظرفیت تداوم بخشی به تمدن اسلامی را دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سردار یدالله جوانی روز چهارشنبه در یک نشست بیان داشت: اصلی‌ترین جهاد، جهاد امیدآفرینی است؛ باید آن عوامل امیدآفرین را تبیین کرد که این مهم نیاز به ذهن فعال و زبان گویا دارد.

جوانی تاکید کرد که مشکل آمریکایی‌ها با ما مشکل هویتی است و افزود: در مقاومت فعال نکته حائز اهمیت ثبات قدم است که خروجی آن باید غلبه بر کفار باشد.

وی خاطر نشان کرد: در رویکرد جدید ایران مسیر مقاومت فعال است و جمهوری اسلامی علی‌رغم ادعاهای پوچ و واهی به هیچ‌ عنوان در بن‌بست قرار ندارد؛ ثمره مقاومت فعال این است که ملت ایران قادر است از جنگ اقتصادی و تحریم‌ها عبور کند و بیش از هر زمان دیگری درخشش داشته است.

این مقام یادآوری نمود: انقلاب اسلامی ظرفیت تداوم‌بخشی به تمدن‌سازی اسلامی را دارد، لذا می‌بایست به این مهم توجه ویژه مبذول داشت و در این حوزه نقشه‌های دشمنان را با شکست مواجه کرد.

جوانی بیان داشت که شعار "سوریه را رها کن / فکری به حال ما کن" نشان از بی‌بصیرتی این افراد دارد و افزود: روشنگری ذهن و مغز یعنی همین؛ چرا که یک ذهن آگاه و روشن هیچ‌گاه چنین شعاری سرنمی‌دهد؛ اگر مدافعان حرم نبودند امروز باید با این تروریست‌ها در کرمانشاه می‌جنگیدیم، سند این حرف چیست؟ آیا سندی بالاتر از سخنان داعش است که بعد از عراق تصرف ایران را در دستور کار خود قرار داده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала