افشای رازی از کیم جونگ اون

© Sputnik / Vitaliy Ankov /  مراجعه به بانک تصاویر خوشحالی رهبر کره شمالی به خاطر بازدید از روسیه
خوشحالی رهبر کره شمالی به خاطر بازدید از روسیه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رهبر کره شمالی، دو خودروی مرسدس به ارزش 500 هزار دلار خریداری نموده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی ان ان، کارمندانی از ادارات دولتی در کره شمالی  بعداز هشت ماه اعلام کردند که کیم جونگ اون، دو خودرو به ارزش 500 هزار دلار از نوع مرسدس Maybach S600  خریداری نموده است. 

کره شمالی برای مذاکره با آمریکا شرط گذاشت  - اسپوتنیک ایران
کیم جونگ اون، رهبر رسمی کره شمالی شد

محققان می گویند که این لیموزین ها از بندر روتردام (هلند) در تاریخ 14 ژوئن 2018 ارسال شده است. از آنجا، این خودرو ها سپی به چین و بعدا به اوزاکا ژاپن و بلاخره به کره جنوبی رسیند. بعدا از ردیابی این خودروها توسط کشتی DN5505 به شهر ناخودکا در شمالی شرقی روسیه انتقال یافت.

از آنجا قرار بود، این کشتی 5 اکتبر به مقصد برسد، اما از 1 اکتبر تا 19 اکتبر ، دستگاه ردیاب موقعیت کشتی را نشان نمی دهد، هنگامی که دستگاه ردیاب دوباره فعال شد، کشتی DN5505 در راه بازگشت به بوسان کره جنوبی بود.

در تاریخ 2 نوامبر، کارمندان کشتی پس از رسیدن، اسنادی را ارایه می کنند که این کشتی دارای بار ذغال سنگ خلاص از شهر ناخودکا روسیه می باشد.

"کارشناسان بر این باوراند همان زمان، در 7 اکتبر، هواپیماهای IL-76 باربری کره شمالی از پکن یانگ به ولادیوستوک روسیه پرواز می کند، ولی آمریکایی ها نتوانستند با کنسولگری کره شمالی در این شهر ارتباط برقرارکنند".

کنسرن دیملر، مالک شرکت مرسدس اعلام می کند که برای 15 سال با کره شمالی هیچ معامله ای نشده است. رئیس این شرکت تاکید میکند که تحویل آن به خریداران با دقت بررسی می شود، اما باز فروش بیشتر آن در حال حاضر خارج از مسولیت این شرکت می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала