ژنرال آمریکایی سناریوی جنگ جهانی سوم را تشریح کرد

CC BY 2.0 / U.S. Army National Guard/Sgt. 1st Class Jim Greenhill / ژنرال آمریکایی سناریوی جنگ جهانی سوم را تشریح کرد
ژنرال آمریکایی سناریوی جنگ جهانی سوم را تشریح کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس ستاد نیروهای مسلح آمریکا ژنرال داوید گلدفین سناریوی آغاز جنگ جهانی سوم را تشریح کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ژنرال در زمان سخنرانی در دانشکده تحقیقات هوافضای میشیگان به این سوال که آیا طرح اقدام در صورت حمله هسته ای به آمریکا وجود دارد پاسخ داد که تایید می کند و جزئیات آنرا شرح داد.

اگر جنگ با قدرت هسته ای آغاز شود در تلفن قرمزی که در دفتر من است سه چراغ قرمز روشن می شود. اول از همه فرمانده عالی نیروهای ناتو در اروپا ژنرال تاد والترس زنگ می زند. او می گوید که او به تقابل با حمله نیازمند است. وی انتظار دارد که با سرعت نیروهای هوافضای مستقر شده است برای کمک به او ارسال شود. جنگنده ها ، بمب افکن ها ، نیروهای فضایی و سایبری ، نیروهای عملیات ویژه و فرماندهی پزشکی آمریکا و ناتو همزمان مقابله گسترده را آغاز می کنند.

طبق روال نیروهای مسلح آمریکا ژنرال گلدفین نیروهای مشخصی را که در حمله متقابل شرکت می کنند، نام نبرد. به نظر می دسر که جنگنده اف 35 با اسلحه اتمی اول از همه در آسمان ظاهر شود و مجموعه های پرتاب کننده موشک های هسته ی و محل هدایت آنها را مورد حمله قرار دهد. اگر در لحظه آغاز جنگ ، جنگنده هایی که در نزدیک کشور مهاجم باشد ممکن است موشک های قاره پیما را محاصره نمایند.

زنگ بعدی از جانب فرمانده NORAD دفاع ضد موشکی آمریکاست. موشک های جی بی آی واقع در آلاسکا و کالیفرنیا در محدوده ی دستوری اوست. در نهایت در مرحله ی پایانی زیردریایی های اتمی عمل می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала