تحلیل گر سوری: ایران هسته اصلی محور مقاومت در منطقه است

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر تحلیل گر سوری: ایران هسته اصلی محور مقاومت در منطقه است
تحلیل گر سوری: ایران هسته اصلی محور مقاومت در منطقه است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
از سرگیری فعالیت تروریست ها در سوریه بعید به نظر می رسد اما باید دلایل داخلی را که منجر به حوادث سال ۲۰۱۱ در سوریه شدند، ازبین برد.

از سرگیری فعالیت تروریست ها در سوریه بعید به نظر می رسد اما باید دلایل داخلی را که منجر به حوادث سال ۲۰۱۱ در سوریه شدند، ازبین برد.
به گزارش اسپوتنیک، تحلیل گر سیاسی سوری ومترجم ریم منصور الاترش در این خصوص شرح داد. وی تاکید نمود که جنگ در سوریه میهنی نبود برای آنکه شکاف در ارتش وجود نداشت و نابودی ارتش به صورت گسترده نبود. اگر ما می خواهیم از این منطقه یعنی سوریه، لبنان، عراق و ایران دفاع کنیم برای آنکه ایران هسته اصلی محور مقاومت در منطقه است پس لازم است که در تمامی زمینه ها یعنی اقتصادی، فرهنگی ، اجتماعی و امنیت به درک متقابل برسیم و این بسیار مهم است.
داعش هنوز به پایان نرسیده ، آمریکا تغذیه شان را فراهم می کند. اما من فکر می کنم که حمله ناگهانی اتفاق نمی افتد.
به گفته ی این تحلیل گر برای تقویت وحدت ملی باید تحقیق کرد که چه چیزی باعث این اتفاقات بود.این دلایل و بهانه ها را باید مطالعه کرد و آنها را برطرف نمود. ما باید ملت خودمان را مجبور کنیم که بفهمند این کشورشان است و اگر اتفاقی بیافتد روی زندگیشان تاثیر دارد. اگر خسارتی به کشور وارد شود هم میهن نیز آسیب می بید. برای همین ما باید برای دفاع از کشورمان متحد شویم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала