امضای تحریم رهبر ایران، توهین به یک ملت است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / امضای تحریم رهبر ایران، توهین به یک ملت است
امضای تحریم رهبر ایران، توهین به یک ملت است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی دولت ایران به اقدام آمریکا در تحریم رهبر ایران، واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، سخنگوی دولت ایران در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: امضای تحریم رهبری توهین به یک ملت است، هیچ اثر واقعی ندارد و اتفاقاً عامل وحدت ملی بیشتر ایرانیان خواهد شد.

وی در ادامه افزود: تحریم صاحب فتوای حرمت سلاح های هسته‌ای، حرکتی دور از عقلانیت و غیرقابل توجیه است و ظاهراً تنها این پهپاد آمریکایی نبود که منفجر شد بلکه نظم گفتاری کاخ سفید نیز مختل شد. ترامپ ادعای مذاکره دارد. تحریم مذاکره کننده در حقیقت تحریم مذاکره است. وقتی ظریف را می‌خواهید تحریم کنید یعنی ادعای مذاکره شما نمایشی است.

وی تصریح کرد: پیشنهاد تحریم ظریف، ترس گروه بی از عقلانیت دیپلماتیک را به نمایش می گذارد.

گفتني است، در طی تازه ترین بحران میان ایران و آمریکا، وزیر خزانه داری ایالات متحده گفت که تحریم های جدیدی علیه تعدادی از رهبران نظامی ایران اعمال گردید و علاوه بر آن تحریم های دیگری نیز علیه وزیر امور خارجه ایران، محمد جواد ظریف در حال آماده شدن می باشد.

منوچین در ادامه افزود: "ما تحریم های جدید را علیه کسانی اعمال می کنیم که مسئول اقدامات اخیر(ایران در خاورمیانه) بودند."

شایان ذکر است سپاه پاسداران ایران در نخستین ساعات بامداد 20 ژوئن، پهپاد شناسایی «گلوبال هاوک»آمریکا را که به گفته آنها به حریم سرزمینی ایران تجاوز کرده بود را در منطقه روبه‌روی کوه‌ مبارک استان هرمزگان، هدف آتش پدافند نیروی هوافضای سپاه قرار داده و سرنگون کردند. در طی این اقدام، امریکا دست به اقدام تحریم های جدیدی علیه ایران زده است. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала