عمان، هیچ پیامی از آمریکا به ایران نداده است

© Fotolia / Peyman Kaiediعمان، هیچ پیامی از آمریکا به ایران نداده است
عمان، هیچ پیامی از آمریکا به ایران نداده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عمان پیام آمریکا در خصوص حمله را به ایران ارسال نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وزارت خارجه عمان ، پیام حمله آمریکا به ایران پس از حادثه ای بود که برای پهپاد آمریکایی اتفاق افتاد و توسط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بین رفت.
پیشتر خبرگزاری رویترز با استناد به منابعی خبر داده بود که ایران از طریق عمان پیام رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ را در خصوص هشدار حمله دریافت کرده و به تهران مدت زمان محدودی برای پاسخ داده شده بود، اما ترامپ در پیام به ایران خاطر نشان کرده بود که خواستار مذاکره است نه جنگ. نماینده شورای عالی امنیت ملی ایران کیوان خسروی اطلاع داد که در تهران اطلاعات مربوط به اراسال این پیام را رد می کنند. آمریکا بیانیه ایران را در خصوص اینکه ارسال پیام رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ به تهران درست نیست، تایید کرد.
در اطلاعیه وزارت خارجه عمان آمده است: " عمان با نگرانی زیاد پیگیر عواقب حوادث در منطقه بوده و به خویشتن داری طرفین ایرانی و آمریکایی و حل مسائل بین آنها امیدوار است. عمان عدم صحت اطلاعات در رسانه مبنی بر اینکه پیام آمریکا را به دولت ایران در خصوص حادثه پهپاد ساقط شده آمریکایی در تاریخ 20 ژوئن رسانده است را تایید می کند. "

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала