نجات جان 11 روس از حادثه نفتکش در دریای عمان

© AFP 2023 / HO / IRIB TVنجات جان 11 روس از حادثه کشتی در دریای عمان
نجات جان 11 روس از حادثه کشتی در دریای عمان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفیر روسیه در ایران، خبر از نجات 10 مرد و یک زن روس در حادثه انفجار نفتکش در دریای عمان داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سخنان سفیر روسیه در ایران با یکی از خبرگزاری های روسیه، 11 روس از حادثه انفجار در تانکر نفت کش در دریای عمان نجات یافتند. وان جاگاریان سفیر روسیه در ایران در این خصوص گفت: 11 شهروند روسی از تانکر خارج شدند و در بندری در جنوب ایران (جاسک)  قرار دارند. در این میان ده مرد و یک زن روس نجات یافته اند و هیچ صدمه ای ندارند و به سلامت آنها آسیب نرسیده است.     

وی ادامه داد: "در حال حاضر امکان تماس با آنها وجود ندارد، زیرا آنها تلفن های خود را به همراه ندارند. ما سعی خواهیم کرد با آنها تماس بگیریم."

امروز 13 ماه ژوئن، نفتکش Front Altair متعلق به شرکت نروژی "فرونت لاین" که در سواحل الفجیره مورد حمله قرار گرفته بود، غرق شد. این نفت کش در دریای عمان در حال ترانزیت بود.

گفتنی است، اقای االه مراد عفیفی پور، مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در خصوص غرق شدن کشتی ها در دریای عمان اعلام کرد: "آتش سوزی در یکی از کشتی‌های حادثه دیده در دریای عمان بطور کامل اطفاء شده است. این کشتی با ۲۱ خدمه صبح امروز ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه در ۳۵ مایلی بندرجاسک در آب‌های بین المللی دریای عمان دچار حادثه آتش سوزی در قسمت موتورخانه شد".

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала