نطرسنجی اسپوتنیک: چند درصد از اروپاییان، کریمه را جزئی از خاک روسیه می دانند؟

© Sputnik / Sergey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر نطرسنجی اسپوتنیک: چند درصد از اروپاییان، کریمه را جزئی از خاک روسیه می دانند؟
نطرسنجی اسپوتنیک: چند درصد از اروپاییان، کریمه را جزئی از خاک روسیه می دانند؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بیش از یک سوم ساکنان فرانسه، بریتانیا، آلمان و آمریکا، در یک نظر سنجی کریمه را بخشی از روسیه دانستند.

براساس نظرسنجی انجام شده به سفارش اسپوتنیک، در فرانسه تعداد افرادی که کریمه را بخشی از روسیه می دانند 11 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. در انگلستان و آلمان، این تعداد قابل توجه است — بیش از یک سوم (34٪ و 38٪) شهروندان این دو کشور کریمه را جزیی از خاک روسیه می دانند. در ایالات متحده 27٪ جمعیت به این نظر سنجی رای مثبت داده اند. شهروندان آمریکا، در این نظر سنجی کمتر از دیگر شهروندان کشورهای خارجی، کریمه را متعلق به روسیه می دانند. 

کریمه: پس از گذشت پنج سال - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
کریمه: پس از گذشت پنج سال

 در آوریل 2019، کمی بیشتر از یک سوم آلمانی ها (38٪)، فرانسوی (37٪) و انگلیسی ها (34٪) و 27٪ آمریکایی ها معتقدند کریمه بخشی از روسیه است.

© Sputnikنطرسنجی اسپوتنیک: چند درصد از اروپاییان، کریمه را جزئی از خاک روسیه می دانند؟
نطرسنجی اسپوتنیک: چند درصد از اروپاییان، کریمه را جزئی از خاک روسیه می دانند؟ - اسپوتنیک ایران
نطرسنجی اسپوتنیک: چند درصد از اروپاییان، کریمه را جزئی از خاک روسیه می دانند؟

در فرانسه، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا، افرادی که تحصیلات عالیه دارند در مقایسه با افرادی که سطح تحصیلات آنها متوسط یا پایین است، کریمه را بخشی از روسیه می دانند: در فرانسه، افرادی که دیپلم تحصیلات عالی دارند بیشتر از کسانی که دیپلم ندارند، کریمه را بخشی از روسیه می دانند (39٪ در مقابل 33٪)؛ در انگلستان و ایالات متحده آمریکا، افرادی که دارای تحصیلات عالی هستند نسبت به افرادی که تحصیلات متوسط ​​و کم دارند، (در انگلستان 45٪ در مقابل 32٪ و 31٪، در ایالات متحده آمریکا 31٪ در مقایسه با 24٪ و 25٪) کریمه را بخشی از روسیه می دانند.

ساکنان پاریس و لندن، بیشتر از دیگر شهرهای اروپایی، الحاق کریمه به روسیه را به رسمیت می شناسند.

نظر سنجی انجام شده اسپوتنیک، توسط IFop قدیمی ترین شرکت نظرسنجی عمومی در فرانسه، از 9 تا 15 آوریل 2019 در فرانسه، بریتانیا، آلمان و ایالات متحده انجام شد. 410 نفر از پاسخ دهندگان بالای 18 سال در این نظرسنجی شرکت کردند.         

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала