سپاه: آمریکایی ها اگر تکان بخورند بر سرشان می زنیم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سپاه: آمریکایی ها اگر تکان بخورند بر سرشان می زنیم
سپاه: آمریکایی ها اگر تکان بخورند بر سرشان می زنیم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده سپاه می گوید که وضعیت آمریکایی ها طوری است که انگار گوشتی در زیر دندان ایران هستند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، فرمانده هوافضای سپاه امیرعلی حاجی زاده با اشاره به وضعیت پایگاه‌های آمریکا در منطقه و توان موشکی سپاه ایران در برابر امریکا اظهار کرد: وضعیت آمریکایی ها طوری است که انگار گوشتی در زیر دندان ما هستند و اگر تکان بخورند بر سرشان می زنیم. 
آیا  ناوهای آمریکایی برای ورود به خلیج فارس از سپاه اجازه می‌گیرند؟ - اسپوتنیک ایران
آیا ناوهای آمریکایی برای ورود به خلیج فارس از سپاه اجازه می‌گیرند؟
وی در ادامه گفت گفت: ناو هواپیمابری که حداقل ۴۰ تا ۵۰ هواپیما بر روی خود دارد و شش هزار نیرو در خود جمع کرده، در گذشته برای ما یک تهدید جدی بود، اما الان یک سیبل است.
فرمانده هوافضای سپاه با طرح این پرسش که چرا آمریکایی‌ها سخن از جنگ با ایران بر زبان نمی آورند، اظهار کرد: دلیلش این است که آسیب پذیر هستند، ما موشکهایی که داریم، توان هدف قرار دادن شناور را از فاصله ۳۰۰ کیلومتری دارند و حتی این میزان در دستاوردهای جدید به ۷۰۰ کیلومتر ارتقاء یافته که حدود کاربردش از خلیج فارس بیشتر شده است.

حاجی زاده در پایان تاکید کرد: ناو هواپیمابری که حداقل ۴۰ تا ۵۰ هواپیما بر روی خود دارد در گذشته برای ما یک تهدید جدی بود، اما الان یک سیبل است و تهدیدات بدل به فرصت‌ها شده است.
گفتنی است، در تاریخ 8 مه 2018، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خبر خروج واشنگتن از توافقنامه برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را اعلام نمود. این توافقنامه موجب محدودیت در فعالیت های هسته ای ایران و جلوگیری از اقدامات یکجانبه آمریکا و شورای امنیت سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا در تحریم های یک طرفه می باشد. در سالگرد خروج ترامپ از برجام، ایران اعلام نمود که برخی تعهدات خود در قالب برجام را دیگر اجرا نخواهد کرد. این امر موجب بحران جدیدی در روابط آمریکا و ایران شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала