طرح تقویت جایگاه سپاه مقابل آمریکا

© Sputnik / SHAمجلس شورای اسلامی
مجلس شورای اسلامی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
طرح دو فوریتی اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی از سوی آمریکا تقویت جایگاه سپاه را بررسی می کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایرنا»، نمایندگان در جلسه  روز 23 آوریل، طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس و طرح دو فوریتی اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی از سوی آمریکا (تقویت جایگاه سپاه) را بررسی می کنند.

رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، بررسی گزارش کمیسیون اصل «90»قانون اساسی در خصوص بررسی اقدامات دستگاه‌های مسئول در خصوص مصوبات هیات وزیران و قوانین مرتبط در زمینه مبارزه با آلودگی هوا، بررسی گزارش کمیسیون عمران در خصوص طرح اصلاح ماده «60» قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

همچنین بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست و بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین جمهوری اسلامی ایران و دوک نشین اعظم لوکزامبورگ نیز قرار است امروز در مجلس بررسی شود. جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و با حضور 219 نماینده آغاز شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала