ایران تنگه هرمز را خواهد بست

© AFP 2023 / FARS NEWS/MEHDI MARIZADتنگه هرمز
تنگه هرمز - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دشمنی آمریکا با ایران به حمایت کامل واشنگتن از اسرائیل باز می‌گردد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی یک گفتگو به شرح جزئیاتی از اقدام آمریکا علیه سپاه پرداخت.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری ،فرمانده نیروی دریایی سپاه در این رابطه گفت:«سپاه پاسداران برای دفاع از انقلاب اسلامی تاسیس شد و دفاع از انقلاب اسلامی ایران حد و مرزی ندارد، تغییر فرمانده کل سپاه پاسداران هیچ ارتباطی به تصمیم اخیر آمریکا ندارد.

حامی واقعی تروریسم در منطقه و جهان را همه می‌شناسند و تصمیم آمریکا علیه سپاه پاسداران تنها در راستای گمراهی افکار عمومی صورت گرفت. به رغم تحریم‌ها توان نظامی ایران روز به روز در حال پیشرفت است و هرچه تحریم‌ها بیشتر شود توان نظامی ایران نیز روز به روز بیشتر می‌شود. ما با کشور‌های هم‌جوار در دریا تعاملات و همزیستی مسالمت آمیز داریم.

تنگه هرمز طبق قوانین بین المللی یک گذرگاه دریایی است و اگر از استفاده از آن منع شویم، آن را خواهیم بست، درصورت وجود هرگونه تهدید در حمایت و دفاع از آب‌های ایران کوچکترین تردیدی نخواهیم کرد، از آبروی خود دفاع خواهیم کرد و هرکجا بحث دفاع از حق ایران باشد مقابله به مثل می‌کنیم.

بیگانگان هیچ اهمیتی به امنیت منطقه نمی‌دهند و برایشان مهم نیست که اقداماتشان منجر به نابودی منطقه می‌شود، بیگانگان مستقر در منطقه دشمنان مردم در منطقه هستند و تهدیدی برای منطقه محسوب می‌شوند».

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала