بازتاب انتصاب سلامی به عنوان فرمانده سپاه

© AP Photo / Vahid Salemiبازتاب انتصاب سلامی به فرماندهى سپاه
بازتاب انتصاب سلامی به فرماندهى سپاه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برخی مقامات ایرانی و همچنین کاربران شبکه اجتماعی، به سرلشگر سلامی به عنوان فرماندهی سپاه خوش آمد گفتند.
به گزارش اسپوتنیک، رهبر ایران با اعطای درجه سرلشکری به سردار حسین سلامی، وی را به فرماندهی کل سپاه پاسداران و جایگزین سردار محمدعلی جعفری منصوب نمود.
در این راستا، محمد جواد ظریف به سردار سلامی تبریک گفت. در پیام وزیر امور خارجه ایران چنین آمده است: انتصاب جنابعالی را به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز فرخنده نیمه شعبان تبریک و تهنیت عرض می کنم و برای شما در این مسئولیت بزرگ آرزوی توفیق و سربلندی دارم. 
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، اقای علی شمخانی با تبریک به سرلشگر سلامی گفت: "واگذاری این مسئولیت خطیر و راهبردی، نشآت گرفته از تقوی، مشی جهادی و انقلابی، دانش وتجربیات موفق شما در عرصه‌های مختلف مدیریتی در سپاه دارد". 
کاربران شبکه های اجتماعی در ایران در واکنش به این انتخاب، نظرات مختلف خود را ابراز داشتند.
حامد رحیم پور از کاربران توئیتر در این خصوص می نویسد: "سرلشکر سلامی،زبان گویای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به‌عنوان فرماندهی کل این نیرو انتخاب شد.«صلابت در برخورد با دشمن»، «تسلط استراتژیک در مواجهه با دشمن» و «بنیه علمی در موضوعات نظامی به خاطر حضور در محافل علمی» از مشخصه های بارز سرلشکر سلامی است.

 

 

رضا مزینانی دیگر کاربر ایرانی در این خصوص با یادآوری خاطره ای از سرلشگر سلامی می نویسد: " شنا در مدیترانه را تمرین کن… مجله نیوزویک چندی قبل در بازتاب سخنان سردار سلامی، جانشین وقت فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که امروز حکم فرماندهی این نیروی مردمی، انقلابی و جهادی را از فرمانده معظم کل قوا دریافت کرد، نوشته بود: " ژنرال ایرانی می‌گوید اسرائیل ممکن است هرگز پیروز نشود. بنابراین، در مقابل، نخست وزیر (نتانیاهو) باید شنا کردن در مدیترانه را تمرین کند"… سلام ژنرال سلامی؛ فرماندهی مبارک…"

 

 

گفتنی است، وی پیش از این جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سال 1388 تا 1398 بوده است. 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала