کمکهای امدادی روسیه و ارمنستان به ایران رسید

© Photo / Kuwait News Agency (KUNA)کمکهای امدادی روسیه و ارمنستان به ایران رسید
کمکهای امدادی روسیه و ارمنستان به ایران رسید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
امدادرسانان روسیه و ارمنستان کمک های بشردوستانه به سیل زدگان را به جمعیت هلال احمر ایران رساندند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه و ارمنستان کمک های بشردوستانه روسیه را به قربانیان سیل در ایران تحویل دادند. 
آغاز ارسال کمک‌های بشردوستانه روسیه به سیل‌زدگان ایران - اسپوتنیک ایران
آغاز ارسال کمک‌های بشردوستانه روسیه به سیل‌زدگان ایران
در بیانیه وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه امده است: "کاروان بشردوستانه روسیه و ارمنستان با موفقیت توانست کمک های بشردوستانه را به جمهوری اسلامی ایران تحویل دهد. این کمک ها به جمعیت هلال احمر ایران منتقل خواهد شد.
این کمک ها شامل چادر، پتو و تخت تاشو به تعداد بیش از 4 هزار واحد به هزینه روسیه بوده است. سرویس خبری وزارت حوادث غیر مترقبه روسیه اعلام کرد که این وزارتخانه به همراه همکاران ارمنی خود ارائه کمک های بشردوستانه به ایران را شروع کرده است. در اطلاعیه این وزارتخانه آمده است: براساس درخواست جمهوری اسلامی ایران، وزارت حوادث غیر مترقبه، همراه با وزارت حوادث غیر مترقبه ارمنستان، ارائه کمک های بشردوستانه مورد نیاز جمعیت ایران که تحت تاثیر سیل ویرانگر قرار گرفته‌اند را آغاز کرده است. "
اخیراً ایران با سیل های شدیدی مواجه شده است که بیش از یک سوم از استان های ایران را تحت تاثیر خود قرار داده است. بارندگی های شدید و طغیان رودخانه ها در برخی مناطق ایران، موجب قطع برق شده است. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала