فرمانده سپاه وارد لرستان شد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / فرمانده سپاه پاسداران ایران وارد لرستان شد
فرمانده سپاه پاسداران ایران وارد لرستان شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تازه ترین اخبار از سیل ایران حاکی از ورود فرمانده سپاه پاسداران ایران به استان لرستان دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه ایران، به منظور بازدید از مناطق سیل زده لرستان وارد این استان شد. 

هلال احمر ایران بیش از 18000 چادر امدادی برای سیل زدگان لرستان فرستاد - اسپوتنیک ایران
هلال احمر ایران بیش از 18000 چادر امدادی برای سیل زدگان لرستان فرستاد

سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه ایران، جهت بازدید از مناطق سیل زده استان لرستان وارد فرودگاه خرم آباد شد تا به طور حضوری در جریان روند امدادرسانی به سیل زدگان استان به ویژه شهرستان پلدختر قرار گیرد.

از سوی دیگر، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه ایران نیز از روز گذشته در استان لرستان حضور پیدا کرده است و امدادرسانی به سیل زدگان را مدیریت می کند. تجهیزات و یگان های سپاه نیز به مناطق سیل زده اعزم شده است.

گفتنی است، در هفته گذشته، در اثر جاری شدن سیل در استان لرستان، مردم محلی پلدختر در محاصره سیل قرار گرفند. در این راستا، ۳۹ نفر از مردمی که در محاصره سیل پلدختر بودند به مناطق امن دیگر منتقل شده‌اند. به دستور مقامات در استان لرستان دستور تخریب 70 روستا داده شده است، برق بسیاری از مناطق در این استان نیز قطع شده است.   

در دو هفته گذشته، ایران با سیل های شدیدی مواجه شده است که بیش از یک سوم از استان های ایران را تحت تاثیر قرار داده است. بارندگی های شدید و طغیان رودخانه ها در برخی مناطق ایران، جان ده ها تن از ساکنان را گرفته است. به گزارش مقامات ایرانی، تعداد 57 نفر بر اثر سیل کشته شده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала