هشدار سیل در تهران

© AP Photo / Mohsen Esmaeilzadeh/ISNAهشدار به سیل تهران
هشدار به سیل تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران شبکه های اجتماعی، خبر از شرایطی مشابه سیل در خاوران و کن در تهران پایتخت ایران می دهند.

به گزارش اسپوتنیک، بارندگی‌های بی‌سابقه در ایران طی چند روز گذشته مناطق بسیار وسیعی را زیر آب برده و در استان های گلستان، فارس، مازندران، لرستان، خوزستان خسارات انسانی و مالی فراوانی برجای گذاشته است. اکنون خطر سیل در تهران وجود دارد.

در این راستا کاربری می نویسد: "فقط خدا به خیر بگذرونه تهران را. ۶ فروردین‌ یک خبر رسید که سطح آب های جاری در تهران هم بالا اومده همین الآن در کنار مسیل جانبی بزرگراه امام علی سطح آب به حدی که تا حالا دیده نشده بالا اومده و داره به سمت شهر ری میره".

گویا سیل در خاور شهر تهران نیز اثرات خود را بر جای گذاشته است: #سیل بە تهران رسید. خاورشهر #تهران ۹۸/۰۱/۰۶ pic.twitter.com/f44cGvLjCf

در این راستا، ارتش در تهران به حالت اماده باش در امده است. برخی کاربران با انتشار مکان های خطرناک از رفت و امد در این مناطق جلوگیری می کند. در این راستا کاربران مناطقی که رودهایی که امکان طغیان در ان وجود دارد را ابراز داشتند: شش (از هفت) روددره شمال شهر به دلیل شهرسازی كاملا مسدود شده و مسیر آبراهه ها به دو كانال شرقی (مجیدیه) و غربی (شهرآرا) منحرف شده اند. در ایام پرباران از مسیل های سیل خیز از جمله تنها رودخانه همچنان برقرار غربی شهر (کن دوری شود.

 توصیه مهم به #تهران نشینان

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала