خبرنگار آمریکایی باید از روس ها عذرخواهی کند

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرید زکریا خبرنگار آمریکایی بهتر است بدلیل اخبار دروغین خود از روس ها و آمریکایی ها عذرخواهی کند.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه متذکر شد که بهتر بود اگر فرید زکریا خبرنگار آمریکایی از روس ها و آمریکایی ها به دلیل ارائه گویا «حقایق آشکار» در «توطئه ترامپ با روسها» عذرخواهی کند.

زاخارووا با انتشار این یادداشت در صفحه خود در «فیس بوک» می خواست «کار دستگاه تبلیغاتی را به نمایش بگذارد و اینکه چطور اخبار دروغین خلق می شوند».

ماریا زاخارووا در این خصوص نوشت:«به نظر من، او و افرادی امثال او  پس از نتیجه گیری مولر دادستان ویژه باید ابتدا به دلیل اخبار دروغین و تمام آنچه طی این سالها برزبان آوردند عذرخواهی کنند. این عذرخواهی باید نه فقط از ترامپ، بلکه ساکنان دو کشور و به ویژه روس ها باشد که مدام مورد اتهامات گوناگون قرار گرفتند و از آمریکایی ها به دلیل ارائه تبلیغات احمقانه یکسویه به آنها. و بعد از آن دوباره بسراغ نتیجه گیری ها و پیش بینی های خود بروند».

پیشتر وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که مولر نتوانست ساخت و پاخت ترامپ با روسیه را به اثبات برساند. 23 ماه مارس مولر به «پرونده روسی» پایان داد. او قصد داشت دخالت روسیه در انتخابات آمریکا در سال 2016 میلادی را بررسی کند و همچنین مشخص شود که آیا ساخت و پاختی بین ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه جریان داشته است یا خیر.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала