نظامیان روسیه با محموله باری وارد ونزوئلا شدند

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر نظامیان روسیه با محموله باری وارد ونزئولا شدند
نظامیان روسیه با محموله باری وارد ونزئولا شدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دو هواپیمای روسی آنتونوف124 و ایلیوشیون62 حامل 35 تن بار وارد ونزوئلا شدند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از El Comercio، دو هواپیمای روسی آنتونوف-124 و ایلیوشین-62 حامل 35 تن بار وارد ونزوئلا شدند. 
آغازعملیات مخالفان مادورو در ونزوئلا برای تصرف قدرت - اسپوتنیک ایران
آغازعملیات مخالفان مادورو در ونزوئلا برای تصرف قدرت
هواپیماهاى آنتونوف-124 و ایلیوشين-62 حامل پرسنل ارتش روسیه و 35 تن بار، در روز شنبه وارد فرودگاه بین المللی سیمون بولیوار، در کاراکاس ونزوئلا شدند. 
این روزنامه می نویسد که، در این هواپیماها، 99 فرد نظامی روسی از جمله رئیس ادارۀ مرکزی سازمانده نیروهای مسلح روسیه، سرهنگ دوم واسیلی تونکوکرووف حضور دارند. همانطور که این روزنامه یادآور می شود، پس از ورود این افراد، رییس اداره روابط بین الملل ونزوئلا، ادگار کالینا و اعضای ماموریت دیپلماتیک روسیه در کاراکاس از انها استقبال نمودند.

براساس این گزارش، در مسیر ونزوئلا، این دو فروند هواپیما در دمشق و داکار پایتخت سنگال توقف داشتند.

یک منبع دیپلماتیک در کاراکاس به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که هدف از ورود نظاميان روسیه به ونزوئلا "شرکت در جلسات مشاوره های دو جانبه" مى باشد.
ابن منبع با اشاره به اينكه در این دیدار هیچ چیز سری و محرمانه وجود ندارد، افزود: "روسیه (با ونزوئلا) تعدادی از قراردادهای در حال اجرا دارند كه سال ها پيش بين دو طرف به امضا رسيده است. از جمله آن، قراردادهای مربوط به همکاری نظامی و فنی است".
گفتنی است؛ ونزوئلا در سال های اخیر بحران اقتصادی و سیاسی حاد را تجربه می کند. در 23 ژانویه، خوان گویو، رهبر مخالفان ونزوئلا، خود را به عنوان رئیس جمهوری کشور اعلام کرد. ایالات متحده او را به عنوان رئیس موقت دولت به رسمیت شناخته است. 
مادورو رئیس جمهور کنونی، این حادثه را کودتا می نامد. روسیه، بلاروس، بولیوی، ایران، چین، کوبا، نیکاراگوئه، السالوادور، سوریه و ترکیه حمایت خود را از مادورو ابراز کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала