پرواز شناسایی پهپاد آمریکایی

اشتراک
پهپاد آمریکایی در نزدیکی مرزهای غربی روسیه، پرواز شناسایی به انجام رساند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وبگاه «PlaneRadar»، پهپاد استراتژیکی RQ-4B نیروی هوایی آمریکا یک پرواز شناسایی در مرزهای غربی روسیه به انجام رساند.

مطابق با اطلاعات وبگاه مذکور،صبح روز 10 ماه مارس، پهپاد آمریکایی با شماره 10-2043 از پایگاه هوایی Sigonella ایتالیا پرواز کرد و حدود 5 ساعت و نیم در آسمان لیتوانی در امتداد مرز با کالینینگراد پرواز کرد.

سپس پهپاد از لیتوانی وارد حریم هوایی استونی شد و 4 ساعت و نیم به پرواز شناسایی در امتداد مرزهای غربی منطقه پسکوف و لنینگراد روسیه دست زد.

در راه بازگشت پهپاد آمریکایی یکسری پرواز در امتداد مرز کالینینگراد انجام داد و در ساعت 21:30 به پایگاه محل استقرار خود برگشت.

در این اواخر پروازهای شناسایی هواپیماها و پهپادها در مرزهای روسیه افزایش چشمگیری داشته است. پهپادهای خارجی بطور منظم  پروازهایی در آسمان کریمه و کراسنودار و دریای بالتیک به انجام می رسانند.

نیروهای هوافضای روسیه طی سال گذشته بیش از 980 هزار هواپیما و پهپاد خارجی را رصد و همراهی کرده اند. حدود 3000 پرواز توسط هواپیماهای جنگی خارجی و آمریکا انجام شده بود که بیش از 1000 پرواز، پرواز شناسایی بود. 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала