واکنش مقامات ایرانی به استعفای ناگهانی ظریف

© AP Photo / Ronald Zakواکنش مقامات ایرانی به استعفای ناگهانی ظریف
واکنش مقامات ایرانی به استعفای ناگهانی ظریف - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران شب گذشته با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود در خصوص استعفایش از مقام وزارت خارجه اطلاع داد.

به گزارش اسپوتنیک ،احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ایران، در گفت و گو با تسنیم با اشاره به استعفای ظریف وزیر امور خارجه، بیان داشت: علل استعفای ظریف را باید در داخل دولت و اختلافاتی که وجود دارد، جست‌وجو کنیم.
بهرام پارسایی، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون امید در این خصوص در صفحه توئیتر خود نوشت: #ظريف بار مسوليتى را به دوش ميكشد كه تمام اختياراتش را ندارد. با استعفايش دشمنان اين كشور و دلواپسان دیروز، جشن پیروزی می‌گیرند و ملتى که با افتخار از دیپلماسی عزتمدانه و ميهن دوستانه ظریف حمایت کردند ، دلواپسند. اما دلواپسی از جنس وطن‌دوستی.


علیرضا رحیمی ، نماینده مجلس شورای اسلامی نیز نوشت: ظریف، دومی ندارد. جانشین او یا با کرنش مدیریتی خسارت ساز خواهد شد و یا به نام #انقلابیگری دستاوردهای زیادی را بر باد خواهد داد. اگر استعفای #ظریف جدی و قطعی باشد ثابت میکند خنجر مخالفان داخلی اثرگذار بوده است. فردا قبل از جلسه علنی #مجلس پشت پرده های #استعفا را بحث خواهیم کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала