مافیای مذهبی ایرانی

© AFP 2023 / Eric Feferbergروحانی و ظریف
روحانی و ظریف - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پمپئو: ظریف و روحانی جلودار مافیای مذهبی هستند

به گزارش اسپوتنیک، مایک پمپئو وزیر امورخارجه ایالات متحده، وزیر امور خارجه ایران را که استعفا داده است «جلودار مافیای مذهبی» نامید.

پمپئو در صفحه خود در توییتر نوشت:«ما خبر استعفای ظریف را مدنظر داریم. خواهیم دید این خبر تا چه حد درست است. بهر حال، ظریف و روحانی صاف و ساده «جلودار» مافیای فاسد مذهبی هستند. می دانیم که تصمیم نهایی با آیت الله خامنه ای است. سیاست ما تغییری نخواهد کرد، نظام باید مثل یک کشور نرمال رفتار کند و به ملت خود احترام بگذارد».

ظریف، تیم مذاکره کننده ایران را رهبری کرد و تلاش داشت که از هر گونه رویارویی با غرب جلوگیری کند. وی به همراه تیم مذاکره کننده اش توانست به توافق هسته ای با گروه 5+1 دست یابد، توافقی که آمریکا سال گذشته از آن خارج شد.

محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه ایران 25 ماه فوریه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام، از استعفای خود از سمت وزارت امور خارجه خبر داد و نوشت:« با عرض تبریک به مناسبت میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، روز مادر و روز زن، از بزرگواری مردم عزیز و دلاور ایران و مسئولین محترم در 67 ماه گذشته بسیار سپاسگزارم. از ناتوانی برای ادامه خدمت و تمام کاستی‌ها و کوتاهی‌ها در دوران خدمت صمیمانه پوزش می‌خواهم. شاد و سربلند باشید».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала