پهپادهای ایران در سوریه و عراق+فیلم

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر پهپاد در آسمان سوریه
پهپاد در آسمان سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایران توانست به مرکز کنترل فرماندهی ارتش آمریکا نفوذ کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «فارس»، پهپادهایی که در سوریه و عراق پرواز مداوم داشتند تحت کنترل ایران بودند و اطلاعات آنها توسط ایرانی ها رصد می‌شد.

سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به فیلم نفوذ ایران به مرکز کنترل فرماندهی ارتش آمریکا گفت:«در این فیلم هواپیمای آمریکایی که زیر نظر پهپادهای سپاه است دچار مشکل می‌شود و در 10 کیلومتری پایگاه خود به سختی فرود می‌آید اما آمریکایی‌ها جرأت نمی‌کنند نزدیک شوند.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت:«7 یا 8 هواپیمایی که در سوریه و عراق پرواز مداوم داشتند تحت کنترل ما بودند و اطلاعات آنها توسط ما رصد می‌شد و ما توانستیم به اطلاعات دستِ اول آنها دست پیدا کنیم».

​فیلم فوق نفوذ به مرکز کنترل فرماندهی ارتش آمریکا را تایید می کند. در این فیلم پهپاد آمریکایی که در حال پرواز است، دچار مشکل می‌شود و در 10 کیلومتری پایگاه خود به سختی بر روی زمین و در بیابان فرود می آید اما آمریکایی ها که جرأت نزدیک شدن به پهپاد خود را ندارند، برای از بین بردن آن با یک جنگنده اقدام به بمباران آن می کنند.پهپاد سپاه نیز کاملاً بر هواپیمای دشمن مسلط است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала