کمپین آمریکا برای جلوگیری از خشونت علیه همجنس گرایان

© Fotolia / govicinityکمپین آمریکا برای خشونت علیه همجنس گرایان
کمپین آمریکا برای خشونت علیه همجنس گرایان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آمریکا مبارزه علیه خشونت علیه همجنس‌گرایی را در ده ها کشور آغاز می کند.

 

به گزارش اسپوتنیک به اشاره به شبکه ان بی سی، دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا، یک کمپین جهانی را برای پایان دادن به مجازات همجنسگرایی در ده ها کشور که در آن گرایش جنسی دگرباشی غیرقانونی است، راه اندازی می کند.
رهبری این کمپین را ریچارد گرنل سفیر ایالات متحده آمریکا در آلمان در دست دارد، وی یکی از مهم ترین همجنسگرایان در دولت ترامپ است. 
رازهای یک رهبر نئونازی که همجنس گرا و یهودی بود - اسپوتنیک ایران
رازهای یک رهبر نئونازی که همجنس گرا و یهودی بود
به گفته مقامات، احتمالا این کمپین با همکاری سازمان های بین المللی مانند سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا و سازمان امنیت و همکاری اروپا و همچنین کشورهای حامی حقوق همجنس بازان به نتیجه خواهد رسید. 
در این کمپین، دیگر سفارتخانه های ایالات متحده در اروپا نیز شرکت می کنند.
براساس گزارش کانال تلویزیونی ان بی اس، این کمپین به عنوان بخشی از پاسخ به اعدام مرد همجنسگرا در ایران می باسد. 
پیش از این در پایان ماه مارچ سال گذشته، رئیس جمهور امریکا تفاهم نامه ای را به منظور ممنوعیت استفاده از خدمات تراجنسیتی ها در ارتش امضا نمود. 
پیش از این در خبرها آمده بود که، باربارا هندریکس وزیر محیط زیست آلمان اعلام کرد که والری واژانس که معلم است ازدواج کرده است. این وزیر آلمانی در سال 2013 به گرایش جنسی خود که همجنسگرا می باشد اعتراف کرد. این زوج تقریبا 20 سال است که با هم آشنا هستند و والری واژانس دارای تابعیت فرانسوی است و 9 سال جوانتر از باربارا هندریکس 65 ساله است.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала