درگیری پلیس با اشرار مسلح در سيستان و بلوچستان

© AFP 2023 / Fars News/Hossein Mersadiدرگیری پلیس با اشرار مسلح در سيستان و بلوچستان
درگیری پلیس با اشرار مسلح در سيستان و بلوچستان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در سیستان و بلوچستان، یک شرور خطرناک در درگیری با پلیس کشته شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «فارس»، جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری یگان‌های عملیاتی پلیس با اشرار مسلح در ایرانشهر و هلاکت یک شرور خطرناک خبر داد.

شب گذشته مأموران پلیس امنیت عمومی در پی کسب خبری مبنی بر تردد چند شرور مسلح با یک دستگاه پژو در محور «سرباز — ایرانشهر»، بلافاصله وارد عمل شدند.

مأموران انتظامی با کنترل این محور اشرار را که با یک دستگاه خودرو پژو مخدوش در تردد بود شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

یکی از تیم‌های انتظامی با هماهنگی مقام قضائی منزل را بازرسی و ضمن دستگیری یک نفر از محل یک قبضه کلاش تاشو، یک قبضه اسلحه شکاری تک لول و 15 عدد فشنگ شکاری کشف کردند.  تیم‌های عملیاتی پلیس که در محور بمپور در تعقیب اشرار بودند پس از طی مسافتی با آنان درگیر که در این عملیات ضمن متوقف کردن یکی از خودروها یکی از آنان به هلاکت رسید.

در حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت پذیرفت، جمعی از حافظین مرزها به هلاکت رسیدند و تعدادی نیز زخمی شدند.

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ تکمیلی تعداد شهدای جنایت تروریستی جاده خاش- زاهدان را 27 تن و مجروحان را 13 تن اعلام کرد. گروهک تروریستی جيش الظلم مسئولیت حادثه انتحاری در سیستان و بلوچستان را برعهده گرفت. این حادثه در 60 کیلومتری محور خاش زاهدان، اتفاق افتاده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала