پيام توئيترى بولتون درباره جشن انقلاب اسلامى

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر بولتون درباره جشن انقلاب اسلامی اظهار نظر کرد
بولتون درباره جشن انقلاب اسلامی اظهار نظر کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پیشتر جان بولتون گفته بود که جمهوری اسلامی ایران، چهلمین مراسم سالگرد انقلاب را نخواهد دید.

به گزارش اسپوتنیک، جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا که پیش از این ادعا کرده بود جمهوری اسلامی ایران چهلمین سالگرد مراسم انقلاب را نخواهد دید، درباره جشن چهلمین سال انقلاب اسلامی واکنش نشان داده و در توئیتر خود نوشت: "پس از 40 سال، جمهوری اسلامی ایران به وعده های خود برای حفظ و حراست از حقوق شهروندانش عمل نکرده است. چهلمین سالگرد انقلاب ایران تنها برای نشان دادن چهار دهه شکست و وعده های عملی نشده است."

سخنان وی در حالی مطرح شد که پیش از این ادعای او مبنی بر اینکه ایران چهلمین سالگرد انقلاب اسلامیرا نخواهد دید، موجب استهزای او در ایران شده ببولتون به همراه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا یکی از سه نفری بود که در راهپیمایی‌های 22 بهمن در ایران آماج بیشترین شعارهای مردم و انزجار عمومی قرار گرفته بود.

وی در توئیت دیگری نوشت: "اين 40 سال شكست بود. حالا وقت آن فرا رسيده است كه دولت ايران رفتار خود را تغيير داده و ملت ايران سرنوشت كشور خود را تعيين نمايد. ايالات متحده از مردم ايران پشتيبانى خواهد كرد و در پشت آنها خواهد ايستاد، آنها بايد مطمئن باشند كه صداى آنها شنيده خواهد شد."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала