تاریخ دیدار ترامپ و کیم جونگ اون مشخص شد

© AP Photo / Susan Walsh, Poolتاریخ دیدار ترامپ و کیم جونگ اون مشخص شد
تاریخ دیدار ترامپ و کیم جونگ اون مشخص شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دیدار دونالد ترامپ و رهبر کره شمالی، کیم جونگ اون، از 27 تا 28 فوریه در ویتنام برگزار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پولیتیکو، دیدار دونالد ترامپ و رهبر کره شمالی، کیم جونگ اون، از 27 تا 28 فوریه در ویتنام برگزار خواهد شد. 
آقای ترامپ اگر نباشید حوصله برخی سر می رود - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
آقای ترامپ اگر نباشید حوصله برخی سر می رود
ترامپ، دیدار با کیم جونگ را در جریان سخنرانی خود قبل از کنگره را تأیید کرد. جزئیات دیگری در خصوص این دیدار هنوز مشخص نشده است. 
گزارش شده است که فرستاده ویژه وزارت امور خارجه ایالات متحده به پیونگ یانگ وارد شده است تا برای جلسه دو رهبر اماده سازی های لازم را انجام دهد. 
اولین نشست رهبران ایالات متحده-کره شمالی در 12 ژوئن 2018 در سنگاپور برگزار شد. در ژانویه 2017 مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا دوباره این مذاکرات را احیا کرد. طرف آمریکایی از مذاکرات محرمانه برای بررسی مناسبات با کره شمالی، رسیدگی به وضع زندانیان استفاده می کرد. طرفین دیرتر توجه خود را به مسائل حل و فصل بحران کره شمالی مبذول داشتند. مشورت ها همچنین به عنوان روشی برای تأیید آمادگی آمریکا در عادی سازی مناسبات در عوض غیرهسته ای شدن شبه جزیره کره انجام شده بود.
اولین دیدار دونالد ترامپ و کیم جونک اون در سنگاپور در روز 12 ژوئن سال 2018 برگزار شد. طرفین بیانیه مشترکی را در پایان دیدار به تصویب رساندند که در آن از آمادگی کره شمالی برای غیرهسته ای شدن کامل شبه جزیره کره سخن گفته می شود و آمریکا در عوض موظف می شود امنیت پیونگ یانگ را تضمین کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала