تهدید سوریه به حمله به فرودگاه تل آویو

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiyتهدید سوریه به حمله به فرودگاه تل آویوو
تهدید سوریه به حمله به فرودگاه تل آویوو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سوریه با اعتراض به حمله هوایی اخیر به فرودگاه بین المللی دمشق از سوی اسرائیل تهدید کرد که در صورت متوقف نشدن حملات، آن را با حمله به فرودگاه تل آویو تلافی خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، "بشار الجعفری" نماینده دائم سوریه در سازمان ملل هشدار داد که اگر شورای امنیت تدابیری برای جلوگیری از تجاوز مکرر اسرائیل به خاک سوریه اتخاذ نکند، سوریه برای دفاع از خود در برابر این حملات به فرودگاه بین المللی دمشق، با حمله تلاقی جویانه به فرودگاه تل آویو پاسخ  خواهد داد. 

آخر بمباران های اسرائیل  در سوریه چیست؟ - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
آخر بمباران های اسرائیل در سوریه چیست؟

 

وی در نشست شورای امنیت در باره وضعیت خاورمیانه گفت: گزارش "نیکلای ملادینوف" فرستاده سازمان ملل به منطقه خاورمیانه به عمد جنایات اسرائیل و اقدام های کوبنده آن را علیه ساکنان جولان اشغالی سوریه نادیده گرفته است.
الجعفری گفت: زمان ان فرا رسیده که شورای امنیت تدابیر لازم را برای توقف تجاوزهای اسرائیل به خاک سوریه اتخاذ کند.
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل همچنین تاکید کرد که بازگرداندن "بلندی های جولان"، حق قابل مذاکره نیست و مشمول مرور زمان نیز نخواهد شد و حق سوریه در این زمینه از بین نخواهد رفت.
وی حملات و تجاوز اسرائیل علیه سوریه را ناشی از حمایت های همه جانبه و نامحدود برخی اعضای دائم شورای امنیت از این کشور و کوتاهی شورای امنیت در انجام وظایفش دانست.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала